voor iedereen met een tr 808

Ik ken Marsel, heeft net een maand of wat terug een 909 via marktplaats verkocht, en hij heeft zeker geen 808 en woont ook al niet in Alkmaar. Een tweede Marsel met een s? Ik denk eerder een verdachte advertentie ;)

Bellen en langsgaan. Dan weet je snel genoeg of het een hoax is.

Zeker weten. Het is in mijn woonplaats, maar gelukkig heb ik al een 808 :luv: Zou er denk ik ook geen 2.000,- + voor uitgeven, eerlijk gezegd. Maar je weet nooit natuurlijk, hangt er van af hoe hoog de nood is :)

Bieden vanaf 1250 stond er! ik zou hem meteen bellen als ik opzoek was naar een 808 en hem niet eens mailen. Gewoon een afspraak maken met hem en er vandaag nog heen rijden met max 1800euro

Bieden vanaf 1250 stond er! ik zou hem meteen bellen als ik opzoek was naar een 808 en hem niet eens mailen. Gewoon een afspraak maken met hem en er vandaag nog heen rijden met max 1800euro

Ik zie staan "vanaf 2100"...

Ik vertrouw het niet, foto's zijn van twee verschillende 808's.

Dit is een nepadvertentie, het is gewoon te toevallig dat Marsel net z'n 909 via marktplaats heeft verkocht. Nagevraagd, en die weet er echt niets van. Ik zou hier niet even heenrijden met 2000eu op zak, maar goed, ieder z'n meug...

Fake.... Slechte foto, beroerd Nederlands in geschrift (Dyslexie heeft andere kenmerken) te kort op Marktplaats al zegt dat ook niet veel (sommige belazeren al jaren de kluit) verder gebrek aan informatie.

*maar dat wisten we natuurlijk allemaal al :)

Nep. Deze gast had er laatst ook een te koop samen met wat nep Givenchy kleding.:D
Mailt ook niet terug.

Zie op Ebay ook een gast die ik niet vertrouw. Verkoopt om de paar weken een mint 808 inclusief manual en gebruikt telkens dezelfde foto's.

Let wel: alle 808 gaan na 30 jaar een keer kuren vertonen, om er eentje te vinden die nog net zo goed klinkt als een TR-8 zonder va fineerlaagje, zal op zich al een opgave zijn, de kosten die er evt aan zitten om hem weer helemaal "TipTop" (pun intended) te krijgen, zijn vaak ook niet mals
Dan heb je ook nog eens het cosmetisch aspect, een nieuwe faceplate kan je niet meer kopeb bijv en ze hebt zelf ook al gezien dat 90% v/d units schilfert, roest of lelijke krassen heeft.
Tevens a.d.h.v. Je eerdere postd moet je voor jezelf zeker weten dat je een 808 wilt en niet dat je je blind staart op de sound van een 808 in een track die je goed vind. Zou toch erg zijn, als je 2k€ uitgeeft, €400 onderhoud en dan erachter komt dat die track met samples op een AKAI gedaan is :D

Zou toch erg zijn, als je 2k€ uitgeeft, €400 onderhoud en dan erachter komt dat die track met samples op een AKAI gedaan is :D

:D Ja tis al een hoop gedoe voordat je hem uberhaupt in huis hebt.

Weet iemand of een korte bd na decay mod hetzelfde kan klinken als een bd die stock al lang is of hoor je dan dat ie gemod is ipv stock lang. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Let wel: alle 808 gaan na 30 jaar een keer kuren vertonen, om er eentje te vinden die nog net zo goed klinkt als een TR-8 zonder va fineerlaagje, zal op zich al een opgave zijn, de kosten die er evt aan zitten om hem weer helemaal "TipTop" (pun intended) te krijgen, zijn vaak ook niet mals
Dan heb je ook nog eens het cosmetisch aspect, een nieuwe faceplate kan je niet meer kopeb bijv en ze hebt zelf ook al gezien dat 90% v/d units schilfert, roest of lelijke krassen heeft.
Tevens a.d.h.v. Je eerdere postd moet je voor jezelf zeker weten dat je een 808 wilt en niet dat je je blind staart op de sound van een 808 in een track die je goed vind. Zou toch erg zijn, als je 2k€ uitgeeft, €400 onderhoud en dan erachter komt dat die track met samples op een AKAI gedaan is :D

Wat een gezeur, m'n 808 doet het prima, en is cosmetisch een stuk fraaier dan dat TR-8 gedrocht

Succes ook met het aan de praat krijgen van de TR-8 met je computer over 30 jaar...

Fake, woon om de hoek maar haakt dan snel af....

пятница, 23 мая 2014 г. пользователь

Het antwoord op of ik kon komen kijken.....niet dat ik wilde maar kon het niet laten :D
Melding gemaakt bij MP maar die reageren natuurlijk nooit.

пятница, 23 мая 2014 г. пользователь

Het antwoord op of ik kon komen kijken.....niet dat ik wilde maar kon het niet laten :D
Melding gemaakt bij MP maar die reageren natuurlijk nooit.

Een van de grootste manco's van MP ja, lijkt wel alsof het ze geen reet interesseert dat iemand de boel belazerd.

Back