TB-303 gespot

CreOn

Alles naar de knoppen....
Prijs je gelukkig:okdan:

die meneer is inderdaad een handelaar, die hoge prijzen vraagt en er bij zegt dat je nergens anders goedkoper kan halen.
ehm yeah right! gewoon goed zoeken!:gaap:

Ha, da's Stefan Schroeder, actieve eBayers zullen hem wellicht beter kennen als Digitalus2 (vooral op de Duitse ebay).

Origineel geplaatst door Hover
Ha, da's Stefan Schroeder, actieve eBayers zullen hem wellicht beter kennen als Digitalus2 (vooral op de Duitse ebay).

ja die ken ik wel ja. die gast die kaapt bijna alles wat interressant is en weinig kost voor je neus weg..

Is die hier ook niet actief?

Klop digitalus2 wat het naren is dat als iets met een buy now prijs op ebay staat voor een relaxe prijs dan bied hij 1 Euro en dan gaat die optie weg altijd bij Roland tr,tb,sh,juno Korg ms sq moog arp gewoon super iritant.Hem gun ik dikke rsi :biertje:

hij bood mij een matrix 6R voor 450 pleuro's:confused: , en toen ik meneer de afzetter vertelde dat me dat wat te gortig was en minstens de helft goedkoper wou, mailde hij mij dat ik dat wel kon vergeten (in gebrekkig engels) en dat me dat nooit zou lukken, 2 minuten later had ik er een voor de helft!!:doei:

Origineel geplaatst door dj sinn
hij bood mij een matrix 6R voor 450 pleuro's:confused: , en toen ik meneer de afzetter vertelde dat me dat wat te gortig was en minstens de helft goedkoper wou, mailde hij mij dat ik dat wel kon vergeten (in gebrekkig engels) en dat me dat nooit zou lukken, 2 minuten later had ik er een voor de helft!!:doei:

dan heb je gewoon mazzel met je matrix 6r
want die dingen doen wel 350 tot 400 euro als het geen 450 mag zijn soms

Over die 303 1250 Euro is veel maar je ziet ze ook nog met een nog hogere prijs.Vind het enkelt jammer dat er zulk soort lui zijn die alle interesantie gear op kopen met de doelstelling meteen door verkopen.Dus kopen om er zo veel mogelijk winst op te maken maar zo lang mensen kopen blijft het voor hun interesant om in te kopen.Moet ik er wel bij vermelden dat hun toch risico,s nemen met inkopen. Maar als je bij z,n (handelaar) koopt wat voor een garantie heb je dan.?

ik hoop dat mijn matrix inderdaad geen miskoop is, is toch al oud spul. maar ja, als je 2e hands koopt kan je genaaid worden zelfs als het niet de bedoeling is van de verkoper kan je bakkie zomaar de geest geven ofzo, dus het is en blijft een gok, en die digital-anus is gewoon een markt verzieker! :smeris:

Origineel geplaatst door dj sinn
als je 2e hands koopt kan je genaaid worden zelfs als het niet de bedoeling is van de verkoper

Zoals bij m'n SR32/4VlzPro die niet helemaal 100% is en waarvan de verkoper niet meer thuis geeft. Okay, kan hem met tips van Mackie USA misschien zelf even repareren zodra ik tijd heb en anders voor een redelijk prijsje 500 meter over de grens bij Mackie zelf. Gaan ze dan gewoon gelijk voor me maken zodat ik hem weer mee kan nemen, relaxte mensen bij Mackie. Alles is mogelijk maar zo hoort het niet te gaan dj sinn. Hoop voor je dat hij correct werkt :okdan:

Origineel geplaatst door marcuuu
Over die 303 1250 Euro is veel maar je ziet ze ook nog met een nog hogere prijs.Vind het enkelt jammer dat er zulk soort lui zijn die alle interesantie gear op kopen met de doelstelling meteen door verkopen.Dus kopen om er zo veel mogelijk winst op te maken maar zo lang mensen kopen blijft het voor hun interesant om in te kopen.Moet ik er wel bij vermelden dat hun toch risico,s nemen met inkopen. Maar als je bij z,n (handelaar) koopt wat voor een garantie heb je dan.?

Mja... handelaren heb je overal en in veel verschillende branches. Ze proberen hun centen ermee te verdienen en daar vind ik op zich niets mis mee. Je moet gewoon altijd kijken wat je er zelf voor over hebt. Vind je het te duur dan koop je het niet. Van wie ik iets zou kopen zou me dan geen moer uitmaken eerlijk gezegd, mits het geen heler is natuurlijk. En als je je achteraf genaaid voelt of hoort dat je genaaid bent, dan had je maar beter op moeten letten. Er zijn tegenwoordig bronnen genoeg die je raadplegen kunt over prijzen van 2e hands spul en als je dat niet doet......

Back