Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Hover
Ha, da's Stefan Schroeder, actieve eBayers zullen hem wellicht beter kennen als Digitalus2 (vooral op de Duitse ebay).

Origineel geplaatst door dj sinn
hij bood mij een matrix 6R voor 450 pleuro's:confused: , en toen ik meneer de afzetter vertelde dat me dat wat te gortig was en minstens de helft goedkoper wou, mailde hij mij dat ik dat wel kon vergeten (in gebrekkig engels) en dat me dat nooit zou lukken, 2 minuten later had ik er een voor de helft!!![]()

Origineel geplaatst door dj sinn
als je 2e hands koopt kan je genaaid worden zelfs als het niet de bedoeling is van de verkoper
Origineel geplaatst door marcuuu
Over die 303 1250 Euro is veel maar je ziet ze ook nog met een nog hogere prijs.Vind het enkelt jammer dat er zulk soort lui zijn die alle interesantie gear op kopen met de doelstelling meteen door verkopen.Dus kopen om er zo veel mogelijk winst op te maken maar zo lang mensen kopen blijft het voor hun interesant om in te kopen.Moet ik er wel bij vermelden dat hun toch risico,s nemen met inkopen. Maar als je bij z,n (handelaar) koopt wat voor een garantie heb je dan.?