Behringer BCF-2000 weggooien of niet ?

Mini-Error

Ouwe rot
Hallo,

Bij het installeeren van BCF2000 Version 1.10 (70 KB) kreeg ik een storing op mijn pc .
En moest ik mijn pc opnieuw opstarten.
Toen ik dat deed kreeg ik een error op mij Behringer.(zie foto)
http://www.blaapcore-records.nl/foto/foto/32/IMAGE_009.jpg
De Store en Learn knoppen blijven ook branden.

Heb oudere versies die op de behringer site staan gedownload en behandeld. wat dus niet werkt .

Dat zit hem in de USB ,de pc kent de behringer niet .

Wie heeft er een oplossing voor mij ,of wordt het container werk ?;{

noOS, betekend volgens mij dat er geen Operating System inzit..(no O.S.).

Heb je hem nieuwe gekocht ofzo? dan kan je hem ruilen toch?

Je moet dan via MIDI de factory patches via een sysex editor terug naar je BCF downloaden, en dan doet ie het (normaal gezien) terug. Ik heb dit zelf ook gehad - 5 minuten nadat ik deze uit de doos had gehaald :)

hallo daar!

Je moet dan via MIDI de factory patches via een sysex editor terug naar je BCF downloaden

kan iemand mij exact vertellen hoe dat moet?

hoe kom ik aan zo'n sysex editor?

ik heb vista en hetzelfde probleem als de topicstarter

ik wordt er gek van!

hallo daar!

Je moet dan via MIDI de factory patches via een sysex editor terug naar je BCF downloaden

kan iemand mij exact vertellen hoe dat moet?

hoe kom ik aan zo'n sysex editor?

ik heb vista en hetzelfde probleem als de topicstarter

ik wordt er gek van!

Ik heb geen BCF, dus misschien sla ik de plank wel helemaal mis. maar meestal is er een midifile waarin de sysex data zit. Als dat zo is, kun je simpelweg de midifile afspelen naar de midi in van de BCF via je software sequencer.

lees deze thread eens helemaal door, volgens mij zou je er dan uit moeten komen. Geeft een iets andere oplossing dan ik hierboven deed, maar werkt waarschijnlijk wel.

hallo daar (again...zucht)

iemand enig idee of het kan om de data (factory patches via een sysex editor )

viA een usb midi kabel kan worden verwerkt?

ik heb echt van alles geprobeerd, maar krijg dat K#Tding niet aan de praat

ik heb nog steeds staan: No OS

iemand die mij kan helpen?

ik probeer het dus nu telken s via een usb midi kabel, en dan in de BCF

maar moet dit nu via een midi midi kabel? dus bv via de gamepoort?

Heb je in de sysex editor ook de usb midi van de behringer geselecteerd? Het kan zijn dat die standaard staat op de gameport. In de sysex editor zou je een instellingenmenu moeten vinden waar je kunt instellen met welke midi(poort/apparaat) het programma moet communiceren. Kijk ook even op de behringer website of je de BCF in een bepaalde stand moet zetten om mogelijk te maken dat ie data ontvangt. (ik weet niet of dat laatste nodig is, ik ken het apparaat niet).

ik heb dus geen gamepoort, ik heb het via een usb midi kabel, en ik dacht zo dat alles wel goed ingesteld stond

maar ik wel vanavond wel even een stappenplan printscreenen, want ik heb hoofdpijn van dat ding, en ik heb nog geeneens genoten, ja een paar minuten, totdat ik ag dat het viel up te daten

en toen begon de ellende.......

Back