Motif ES performances

koweblomke

Dr. Teeth
Ik ben al een jaartje of twee met mijn Motif ES7 aan het optreden. Ik maak mijn eigen performances en voices tbv het coveren van muziek. Sinds kort ben ik maar eens op internet op zoek gegaan naar plekken waar ik performances/voices/samples e.d. kan uitwisselen met andere motif ES gebruikers. Weet iemand een plek, of kunnen we op deze forum beginnen?

Ik ken motifator.com en heb daar wel eens rond gesnuffeld. Ze hebben daar een MotifMart waar je van alles kunt aanschaffen, hetgeen ik ook wel eens gedaan heb. En je hebt daar de forum waar mensen berichten posten, maar waar vind ik dan de voices/Performances e.d. Of moet je daarvoor via de forums met andere gebruikers contact opnemen.

Thanks voor de link :mega:
Ik heb al ff wat van die sounds gedownload en beluisterd.

Maar waar ik eigenlijk echt naar op zoek ben zijn performances die gebruikt kunnen worden om muziek te coveren. Tot nu toe maak ik die performances zelf. Ik gebruik de standaard voices van de Motif ES in een performance en edit ze hier en daar waar nodig, om een zo authentiek mogelijk geluid te krijgen.
Of kan het misschien zijn dat dat om autheursrechtelijke redenen niet mag of zo? :bekdicht:
Zo heb ik bijvoorbeeld performances gemaakt voor:
Clocks - Coldplay
Kayleigh - Marillion
Time - Pink Floyd
En nog vele anderen...
Ik wil die wel uitwisselen met anderen, zodat anderen ze misschien hier en daar nog kunnen bij tunen en weer terug kunnen plaatsen.

Zoiets heb ik tot nu toe nog niet kunnen vinden.

Back