• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Prophet 5, VC10, MS10, SQ10, RE201, Rack, Midicontroller en meer!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

kaihugo

Stamgast
Te koop wegens verandering focus op modulair, afmixen en mastering:

Prophet 5 rev 3.3 €2500
Prachtige staat, natuurlijk met midi.

Roland Space Echo RE0201 €500
Ik heb al een RE501.. Mooie bak verder. Voor lekkere rauwe delays.

Korg VC10 €1000
Prachtige vocoder van Korg. Ook erg rauwe bak. Met originele zwanenhals microfoon. Amerikaanse versie. Met converter dus gewoon zonder problemen thuis aan te sluiten.

Korg MS10 €600
Synth met de rauwste filters die ik ken. Enorme schreeuwbak.

Korg SQ10 €600
Mooie sequencer. Niks op aan te merken.

Orignele ARP 4019 & 4027 modules uit ARP 2600 €200
Komen uit een ARP2600 die ik heb laten modden. De 4019 VCA is helemaal goed en de 4027 is niet helemaal extreemstabiel meer maar wel bruikbaar. Alleen samen te koop.

Thomann Rack 12HE €60
Helemaal gloednieuw rack van Thomann. Werkt super en is amper gebruikt, en dan ook alleen in mijn studio. Moet weg omdat ik nu custom studioracks heb. Zie verder: http://www.thomann.de/nl/thon_rack_12he_economy.htm

Evolution/M-Audio X-Session midicontroller €75
Erg leuke midicontroller met veel draaiknoppen en crossfader. Perfect voor DJing met Traktor oid maar heb deze ook gebruikt in combinatie met softsynths/Ableton effecten en Max MSP.

Mackie 1604 VLZ Pro €350
Deze werkte altijd perfect maar gaat nu opeens niet meer aan. Ik had hem een paar maanden gestald omdat ik deze niet meer gebruikte. Zal iets kleins zijn van een zekeringetje of iets dergelijks maar ik heb niet zo'n zin hem verder na te kijken. Mag gewoon weg voor 350 euro en als dat niks wordt ga ik hem even nakijken en kost ie gefixed 500 euro.

Solina Stringensemble + Solina-achtige kloon €350
Heeft wat krasjes maar is ook niet meer de jongste verder perfect. Met gratis extra solina-achtige kloon met onder andere enorm mooie blazers. Ben even de naam van deze bak kwijt maar ik dacht dat het iets Italiaans was. Alleen te koop als set ;)

Ik heb alleen interesse in geld. Alles staat in Utrecht. Mail me op info@krstnj.com of bel me op 06-36002000.

Kai

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back