• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland dust-collector

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

c20h25n3o

Sync erin, acid eruit
Eu !!

Koop hem nu !!! De enige, echte, ondergewaardeerde dust-colletor van Roland !
De MC-202...

Met andere woorden:

Ik verkoop mn MC-202 (serienummer 302500).
Hij werkt 100 %, optisch ook 100 %, alleen is het batterijklepje verdwenen....Er zit eveneens geen originele adaptor bij. Handleiding kan ik opsnooren en uitprinten op het werk.

Afhalen in Kerkrade, opsturen per post, of langsbrengen (mits niet te ver weg) is geen probleem.

Prijs: €375

Reden dat ik hem wegdoe is omdat ik een nieuwe tattoo krijg (een dure deze keer) en voor de rest staat ie maar wat verloren in een hoekje, zielig te zijn...Iemand anders kan er beslist nog vette shit mee maken. (Kan ik alleen van brood :P )

Sorry..vergeten..

I Need The Cold Hard Cash, dus geen ruilvoorstellen ajb...

Greetz

eeeeennnnn...sold. Dust-collector gaat naar 020...

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back