[soundcard] voor in mijn server

da goose

DaGooseMusic.nl
ik wil een goed klinkende geluidskaart hebben voor in mijn server, gewoon stereo out, geen breakoutboxen, gewoon simpele uitgangen.
Wat wel een vereiste is is een optical SPdif in, ik heb een sateliet tuner er boven staan en wil nog wel is digitaal wat opnemen.

Ik heb nu een SBLive! erin hangen maar dat klinkt toch minder... wat is een leuk niet al te duur kaartje? tis dus ECHT alleen out en In, meer niet.. geen lage latency, asio drivers, what ever, gewoon alleen een goed geluid en geen moeilijke drivers.

"t is een pentium3 866mhz met 512 MB intern en een zooi harddisk ruimte.
Hij dient als internetsharingbak en fillempjes, muziekjes afspeelbak en gaat gewoon analoog mijn dolby setje in.

je komt dan toch op een audigy player of iets van Terratec. Anders kom je al gauw op een Audiotrak kaartje van 150 euro

ik heb iets tegen terratec op de een of andere manier en een soundblaster.. tja..
150 euro voor een kaart is niet zo'n probleem.. dus die audiotrak.. wat is dat? zegt me niet zo heel veel.

MAYA44 149Pleuro 2 in 2 uit lekker simpel! Of een Guilimot Muse deze heb ik zelf ook klinkt wel goed, kheb hem voor 10 euro op de HCC beurs gekocht

Origineel geplaatst door da goose
ik heb iets tegen terratec op de een of andere manier en een soundblaster.. tja..
150 euro voor een kaart is niet zo'n probleem.. dus die audiotrak.. wat is dat? zegt me niet zo heel veel.

Hoef je je echt geen zorgen meer om te maken DaGoose. Met de huidige Terratec kaarten hoef je niet meer bang te zijn, te lang van je espresso te moeten genieten. Tegenwoordig is het een installatieproces van 2 minuten geworden. Ik zou even kijken voor de DMX 6Fire LT. Kost geen ruk en werkt probleemloos.
Ik gebruik zelf een dmx6fire 24/96 en die verschilt alleen in de extra breakoutbox. 8)

Enne, kijk even op de Lavazza site DaGoose. Daar is een foto van een mooie Italiaanse schone in lingerie. Bestrooid met koffiebonen... hmmmm.

Terratec gebruik ik ook probleemloos, ik heb een ewx 24/96 dir kost nu rond de 199 euro. een Terratec Soundsystem DMX 6Fire LT 141 euro.

Back