• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

muziekbladen te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

da goose

DaGooseMusic.nl
tja... ik ben een beetje aan het opruimen en er ligt hier een flinke stapel muziekbladen te wachten op een nieuwe gelukkige eigenaar.

Complete serie Bassic Grooves vanaf nummer 1 tot nu (flinke stapel dus) doe een bod!

flinke stapel FM's en andere muziekbladen, geen complete serie ofzo maar wel een hoop, doe maar een bod !

Hmmm,

Een stapel FM's of SOSsen bennik wel in geintresseerd, kzou alleen bij god nie weten wat ik moet bieden... Ik zou zeggen: weeg ze, dan doe ik een bod per kilo...

Groet,
Marten

Ps.: Ben zelf meer een Segafredo-man...

Origineel geplaatst door marten
Hmmm,

Een stapel FM's of SOSsen bennik wel in geintresseerd, kzou alleen bij god nie weten wat ik moet bieden... Ik zou zeggen: weeg ze, dan doe ik een bod per kilo...

Groet,
Marten

Ps.: Ben zelf meer een Segafredo-man...

wegen ?? oef.. dan heb ik een probleem.. k'heb alleen een keueken weegschaal..
Ik heb maar ff een foto gemaakt van de stapel.
De oudste komt uit 1994 en de nieuwste een paar maanden geleden.

fm.jpg

en nog een foto van de stapel Bassic Grooves

bg.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back