samenwerking

EDP

elke dag pannekoeken
yo!

ongeveer 1 op de 50 nummers die ik maak komen ook daadwerkelijk af, bij de andere kom ik altijd gewoon ongenadig vast te zitten.

daarom zoek ik iemand om mee samentewerken, uit het verleden weet ik namelijk dat ik een stuk produktiever was wanneer ik samenwerkte, helaas is alleen de gene met wie ik dat deed een hele andere richting opgegaan.

ik zelf ben in de dansbare elektronische hoek te vinden, vooral in de richting van het wat hardere maar groovy techno/house.

ik heb al het een en ander gepost kwa nummers, die overigens niet allemaal representatief voor mij zijn. maar mocht je toch wat willen horen dan pleurt ik nog wel wat (onafgemaakte) nummers hier neer.

o ja ik woon nu in zoetermeah maar heel binnenkort(hoogstwaarschijnlijk) in utreg:)

medewerking aangeboden

medewerking aangeboden

he EDP ,......
benje naam ff kwijt maar jij je tb ook weer kwijt ,ziek aan je kit lisit !ok dan
go 2 osc.
[ik mn atje4000 dus niet .....ok]
maar als ,later, in onze hooftstad van de provance komt wonen ,....[utrecht]
moet je maar eens in wijk bij duurstede komen
syhths zat hiero ,...[buizen ook ,..uhhh /shermannetjes oftewel knoppente veel ,.....1]
- van system 100 /analog sysytems modulair een straat verder op bij mij,
tot ook een avatar /prootje 1/mookie prodigi2 at my homelab.
ik heb ook veel qa structuur / afmaken / arrangeren geleerd van bandere mensen aka
gitarisjes die allemaal in bandjes hebben gezeten [daar hebben we er hier namelijk te veel van ]
[samenwerken = wel lastiig ieder speelt zn eigen instrument ,niet jij de helee arrangement ,daswel ff wenen.

later ik hoort wel als je dr bent
[er is wel veel veranderd in je setuppie
digimixer weg prophet eruit ,...beter ???]

Re: samenwerking

Origineel geplaatst door EDP
yo!

ongeveer 1 op de 50 nummers die ik maak komen ook daadwerkelijk af, bij de andere kom ik altijd gewoon ongenadig vast te zitten.

daarom zoek ik iemand om mee samentewerken, uit het verleden weet ik namelijk dat ik een stuk produktiever was wanneer ik samenwerkte, helaas is alleen de gene met wie ik dat deed een hele andere richting opgegaan.

ik zelf ben in de dansbare elektronische hoek te vinden, vooral in de richting van het wat hardere maar groovy techno/house.

ik heb al het een en ander gepost kwa nummers, die overigens niet allemaal representatief voor mij zijn. maar mocht je toch wat willen horen dan pleurt ik nog wel wat (onafgemaakte) nummers hier neer.

o ja ik woon nu in zoetermeah maar heel binnenkort(hoogstwaarschijnlijk) in utreg:)

He EDP;

Ik zelf maak breakbeat georienteerde muziek (135 bpm)
Mocht je interesse hebben, wil ik best samen eens een trackje in elkaar zetten.
Dus op het moment dat je in Utrecht woont, PB me dan....das lekker dichtbij voor me (Den Bosch)

Laterzz;

C-Code

Als u in Utrecht komt wonen dan is het sowieso leuk om ff een meet en greet te doen! Ik en olafmol zijn beide Utrechters en zijn druk bezig met produceren en plaatjes maken. De samenwerking die Olaf en ik hebben kan zeker vruchtbaar genoemd worden. We bouwen niet echt samen nummers maar geven wel feedback en mixen dingen samen af. Werkt erg goed al zeg ik het zelf.

yes indeed...en daar komt nu ook Animo bij (oa producent van de klassieker "flight2126 - the wavecatcher") en we moeten ook nog steeds met Funxiun een giorgio moroder tribute track in mekaar knutselen! kortom in Utrecht gebeurt het (bijna) ;)

O.

we moeten maar es een DSF-utrecht borrel houden ofzo ;)
cafe de stad lijkt me een goeie daarvoor..... aangezien het halve Feedback personeels-bestand daar ook altijd rondloopt en een van de barmannen de ex-drummer van de trockener kecks is...... dat moet toch haast wel goed zijn ;)

Olaf

ik woon ook in utrecht en ik ben wel in voor een samenwerkingsverband.
zeker als het daadwerkelijk iets beters oplevert dan wat je in je eentje voor elkaar krijgt.
wat heb ik te bieden? aardig wat gear en iedee‘n en ook nog wat skills op de draaitafels.
Ik hou me momenteel voornamelijk met electro bezig en ik ben niet zo erg uit op een grote deal ofzo, meer lekkere/dope tunes maken, een vinylrelease ga ik niet uit de weg natuurlijk.

wie weet klikt het, right?

dsf

dsf

een dsf borrel ,
die lust ik wel .......
weet je wat laten we een ruimte hurern op naam van dsf
en de utreg -sound weer leven inblazen ,
en ik heb het hier niet alleen over tecno/acid
ik bedoel ; zoveel gebeurdt er niet meer sinds zero-one /HPG/ bas7rat vertokken zijn uit utreg,...

recties please

reactie: Sander (zero one) is zeker niet vertrokken uit Utrecht..maar hij is wel met nieuwe/andere dingen bezig dan techno/acid.... we hadden al een deal (trouwns ook met Bounce) voor een performance op ons HOME feest, helaas hebben we dat hele concept tijdelijk moeten stopzetten vanwege de horeca-maffia in U......

ja het wordt hoog tijd voor iets nieuws in Utrecht..... belachelijk dat de gemeente bv niet een kantoor-pand verhuurt als studio-ruimtes, met bv een algemene ruimte voor optredens/feesten..... zoiets zou utrecht zeker weten nieuw bloed geven..... iedereen heeft geile studio-setups her en der staan, maar het echte synergie effect haal je juist uit dit soort locaties.....

probleem is dat je iemand nodig hebt die ingangen heeft bij de gemeente U qua subsidies/locaties regelen, of connecties in de horeca qua locaties..... misschien moeten we maar es met wat mensen bij mekaar gaan zitten om eens te kijken wie wat kan toevoegen en concrete plannen/acties ondernemen....bij bijna iedereen in U merk ik de frustratie vanwege het ontbreken van goede faciliteiten tbv studio-ruimte, optredens en feesten

Olaf

Origineel geplaatst door olafmol

probleem is dat je iemand nodig hebt die ingangen heeft bij de gemeente U qua subsidies/locaties regelen, of connecties in de horeca qua locaties..... misschien moeten we maar es met wat mensen bij mekaar gaan zitten om eens te kijken wie wat kan toevoegen en concrete plannen/acties ondernemen....bij bijna iedereen in U merk ik de frustratie vanwege het ontbreken van goede faciliteiten tbv studio-ruimte, optredens en feesten

Olaf

Dat is in Den Bosch ook zo......ik denk dat dit in veel plaatsen een probleem is.

Ambtenaren in Den Bosch: :kont:
Horeca in Den Bosch: :Z :z
Inwoners binnenstad Den Bosch: :stupid 8o)

haha, leuke thread ! Ja ik woon ook bij utrecht (de rest van Dan Derend b.t.w. in rotterdam waar t wel gebeurt hihi :D )
maargoed tja samenwerking is zeker handig voor het afmaken van tracks, vooral als je gezamelijk hetzelfde doel hebt.
Ik zelf moet altijd een duidelijk doel hebben wil ik me echt ergens voor in gaan zetten, maar zodra ik dat dan doe is het ook voor volle 110%.

Ik weet niet of er plaats is in DD voor nieuw bloed, maar wie weet wel een ander side project???
Hmmm dsf meeting voor leden uit/in utrecht, klinkt leuk !
Als niet te groots bedacht wordt, gewoon simpel drankie erges in barretje klinkt leuk !

ok ergens een keer 's avonds een biertje pakken dan maar? wie kan wanneer? deze week wordt krap..volgende week ergens? eerste rondje is op mijn kosten ;)

Olaf

Re: medewerking aangeboden

Re: medewerking aangeboden

Origineel geplaatst door rondroyd
he EDP ,......
benje naam ff kwijt maar jij je tb ook weer kwijt ,ziek aan je kit lisit !ok dan
go 2 osc.
[ik mn atje4000 dus niet .....ok]
maar als ,later, in onze hooftstad van de provance komt wonen ,....[utrecht]
moet je maar eens in wijk bij duurstede komen
syhths zat hiero ,...[buizen ook ,..uhhh /shermannetjes oftewel knoppente veel ,.....1]
- van system 100 /analog sysytems modulair een straat verder op bij mij,
tot ook een avatar /prootje 1/mookie prodigi2 at my homelab.
ik heb ook veel qa structuur / afmaken / arrangeren geleerd van bandere mensen aka
gitarisjes die allemaal in bandjes hebben gezeten [daar hebben we er hier namelijk te veel van ]
[samenwerken = wel lastiig ieder speelt zn eigen instrument ,niet jij de helee arrangement ,daswel ff wenen.

later ik hoort wel als je dr bent
[er is wel veel veranderd in je setuppie
digimixer weg prophet eruit ,...beter ???]

yep idd veel verandert aan mijn lijstje maar is nou ook wel moeilijk flexibel. alles gaat direct in de pc via de motu. werkt echt geweldig. direct plugins erover. (zonder enige merkbare latency). en tja de prophet 600 is er ook uit maar heb nu wel een prophet VS je staan.. geweldige bak(ook al ben ik hem nog steeds aan het ontdekken)

maar ik laatt het wel ff weten zodra ik in utreg woon

Origineel geplaatst door olafmol
ok ergens een keer 's avonds een biertje pakken dan maar? wie kan wanneer? deze week wordt krap..volgende week ergens? eerste rondje is op mijn kosten ;)

Olaf

he wacht dan ff tot ik ook officieel utrechts staatsburger ben:) (zal trouwens deze maand wel gebeuren, anders begin volgende maand)

@nolet ik zal het wel ff laten zodra ik er woon..

[afreageer mode aan/]
De ns is een zuigonderneming
[afreageer mode uit]

ok dan ik heb goed en slecht nieuws!

eerst maar het slechte: ik heb last van mijn maag

en het goede: maandag a.s. ben ik officieel utrechtsstaatsburger :okdan:

duss:okdan:

Origineel geplaatst door EDP
maandag a.s. ben ik officieel utrechtsstaatsburger :okdan:

duss:okdan:

AhA! Wellekom in ut mees Prachtige stetsie in ut midden ven 't lend! (ahum...)

Je moet natuurlijk dan wel ontgroent worden. In utrecht is dat 10 rondjes door de oude gracht!!!. Als je dat overleeft dan hoef je slechts nog met je blote handen de Dom te beklimmen! Als laatste proef mag je free fighten tegen de hele Bunnik-side van FC Utrecht. Uiterst aardige jongens die het altijd goed kunnen vinden met de ME...

;)

cultuurstad... wie dat verzonnen heeft?
alsof alle cultuur zich zou concentreren in een stad
get real!
zeker sinds de komst van internet is cultuur niet plaatsgbonden

Back