Oasys naar Berlijn. Hoe?

murat

Stamgast
Heb al vier kopers voor de oASYS76 in Duitsland (binnen 2 dagen). Echter ze vragen allemaaL voor een verzending (natuurlijk na betaling). Ben ik niet zo'n voorstander van eigenlijk. Hoe kan ik een Oasys zonder doos naar Duitsland verzenden? Welke bedrijf kan zulke grote synths aan? En verzekeren ze de verzending ook? Prijs? Heeft iemand ervaring?

gr,
Murat

Uhm, volgens mij moet je dat niet willen. Zonder doos.. Dat is vragen om moeilijkheden als je het mij vraagt.

Ik had ook een geïnteresseerde uit Oostenrijk voor mn JUNO60. Ik heb tegen diegene vertelt dat ik m alleen verzend als hij zelf ook voor een flightcase betaalt..

Volgens mij is jouw Oasys aardig wat centen waard, dus verzekeren is wel het minste wat je moet/kunt doen.

Heb je niet in je kennissen kring iemand die in een magazijn/transportbedrijf werkt?
Misschien kan je dan iets regelen door de oasys goed in te pakken en op een pallet te zetten en tegen betaling laten afleveren met een vracht die toch al die kant op gaat??

Zo heb ik een keer m'n scooter van de andere kant van Nederland laten komen (ik werkte dan zelf in 't magazijn..dat scheelt ook..

'k Zou er zelf wat huiverig voor zijn in t geval van je Korg..

Succes iig!!

ik zou er niet eens aan beginnen iets van 3000+ euro te versturen

hmm of wat zou een koerier kosten die hem 1 op 1 zou bezorgen?

Je kunt wellicht een case bij Thomann kopen en 'm daarin verpakken. Daarin overleeft -ie wel. Of je wacht op een koper uit Dusseldorf of een andere plaats dichter beim Grenz.

ik zou hem niet zonder flightcase versturen. Daar is dat apparaat veel te duur en fragiel voor.

waarom breng je hem gewoon niet even daarheen? Berlijn is 6 a 7 uur rijden afhankelijk van waar je woont (tenzij je in zeeland woont natuurlijk :D).
Maak je er gelijk een leuk weekendje van met een overnachting, Berlijn is echt een leuke stad om even een weekend heen te gaan.

of spreek halverwege af met die koper, dan rij je beide een paar uur.

Ik ga binnenkort met de auto naar Berlijn......om precies te zijn op 31 januari...misschien een optie er is nog plek in de auto....

Back