Acidlab Miami

Acidlab Miami

• Totaal aantal stemmers
    30
Ja, zag t mailtje ook net :)

Wel leuk, maarre 800 euro +/- 10% vind ik wel wat veel op dit moment.. misschien als er meer info komt, etc. dat 't dan wat meer de moeite wordt?

Ja, zag t mailtje ook net :)

Wel leuk, maarre 800 euro +/- 10% vind ik wel wat veel op dit moment.. misschien als er meer info komt, etc. dat 't dan wat meer de moeite wordt?

800 voor een ge-assembleerde ?

Ik vind die Acidlab Miami voor 99% op de egte lijken qua sound, goed gedaan wmb. En ik ben een zeikerd als het om TR808 sounds gaat hehe.

Man dat ding ziet er niet uit.....:r beetje design had wel gekund.....ben benieuwd hoe die in tegenstelling tot de MB 808 klinkt....

ik denk dat ik 500 euro een aangenamere prijs zou heb gevonden. idd tegenover een echte is het design fleps, maar ik moet wel toegeven dat ik een voorstander ben van acidlab-looks.

voor hoeveel gaan 808's tegenwoordig ?

ik vindt bv 800 ook veel
5a700 ofso zou beter zijn
de acidlab is ook egt geen 303
de 808 clone zou wel leuke concurrent kunnen worden van die dure jomoxen ...ook duits
die kosten beiden dik boven de duizend zijn leuke machines
letmaar op paarjaar lkeuke 2e hands gadget

@roman l. tr808 hex heeft ter eentje 1850.-
is geen referentie [hy is zuinig op zn spul dat wel :halleluja]

waar blijft die dave smith drumachine

ik vermoed links . . .

maar klinken beide erg goed!

DE PRIJS VIND IK ERG HOOG, MAAR WIE WEET IS DIE MIAMI SOUNDMACHINE WEL HELEMAAL TE AUTOMATISEREN VIA MIDI OF ANDERE LEUKE HIPPE FEATURES. ;)

soms komt dat wel zo over misschien, maar dat gaat dan om een specifieke reden.
voorlopig heb ik nog niet echt een reden om de Miami te haten,
integendeel..
De acidlab bassline vond ik ook een leuk ding (hebbem gehad). had ik ook niets op tegen (nou ja, enkele ledjes rond die pitch dial waren handig geweest). Mijn demo staat zelfs op de acidlab site!
Verder heb ik ook nog een MB33 en 3 effect clones.. dus nee, ik heb niets tegen clones..
Binnenkort een clone-voicechip in mijn kapotte juno 106 ...

:)

soms komt dat wel zo over misschien, maar dat gaat dan om een specifieke reden.
voorlopig heb ik nog niet echt een reden om de Miami te haten,
integendeel..
De acidlab bassline vond ik ook een leuk ding (hebbem gehad). had ik ook niets op tegen (nou ja, enkele ledjes rond die pitch dial waren handig geweest). Mijn demo staat zelfs op de acidlab site!
Verder heb ik ook nog een MB33 en 3 effect clones.. dus nee, ik heb niets tegen clones..
Binnenkort een clone-voicechip in mijn kapotte juno 106 ...

:)

Oja Rvooh had jij nog contact gehad met die gasten....dan kan de TBS-303 er ook op....ik had ze al gemaild maar totaal geen reactie (vreemd)

Man dat ding ziet er niet uit.....:r beetje design had wel gekund..

Leuk design kost geld, ik denk dat je al blij genoeg moet zijn dat dit voor 800 euro kan. Misschien zou 'ie ook een rackversie kunnen maken, dat moet dan qua prijs ook nog wel een beetje omlaag kunnen.

Oja Rvooh had jij nog contact gehad met die gasten....dan kan de TBS-303 er ook op....ik had ze al gemaild maar totaal geen reactie (vreemd)

ik moest ff denk waar jij het over had..

je bedoeld die DJ Axis gast?
ik heb hem een week of 3 geleden demo's van de acidscreamer mkII gegeven en hij ging ze online zetten..

maar euh, wat / hoe kom je hier nu op, heeft er toch niets mee te zien?

Leuk design kost geld, ik denk dat je al blij genoeg moet zijn dat dit voor 800 euro kan. Misschien zou 'ie ook een rackversie kunnen maken, dat moet dan qua prijs ook nog wel een beetje omlaag kunnen.

Hou toch op....dit ziet er toch niet uit om te presenteren....een soort van schoenendoos met knoppen.....en wat is er eigenlijk mis met de MB 808? Nog goedkoper en volgens mij dezelfde schema's (die van de TR808 ) dus holladijee de Miami......niks nieuws onder de zon.

Laatst gewijzigd:

want....een rack versie is goedkoper dan een tabletop?? een rackversie is niets meer dan een tabletop waarvan het frontpanel wat breder is hoor. waarom zou het goedkoper zijn dan?

Back