Seqential Circuit Pro One

robert heuk

Beukuhhh
Ik heb een Seqential Circuit Pro One en vroeg me af wat ik daar voor kan vragen, ik heb hem helemaal naar laten kijken en laten stemmen dus hij is in goede staat!!

Ik wil hem verkopen en vroeg me af wat ik er voor kan vragen?

Ik heb ook een Kenton pro 2 cv converter to midi, en wat zou ik daar voor kunnen vragen?

Bvd,

Robert Heukels

:halleluja

Hoi Robert,

Ik heb zelf gisteren een Pro One aangeschaft waar nog wat werk aan zit.....ik denk als die van jou tiptop in orde is dat je er wel iets van tussen de 750 - 850 euro voor kan vragen...ik zie ze op ebay ook rond die prijzen gaan......
en voor die kenton...ik zou het niet weten maar ik heb wel interesse als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Hoi Robert,

Ik heb zelf gisteren een Pro One aangeschaft waar nog wat werk aan zit.....ik denk als die van jou tiptop in orde is dat je er wel iets van tussen de 750 - 850 euro voor kan vragen...ik zie ze op ebay ook rond die prijzen gaan......
en voor die kenton...ik zou het niet weten maar ik heb wel interesse als je begrijpt wat ik bedoel ;)

PAS OP HOOR VOOR DENDER
hij schilder alles roze en boort gaten erin ,...en gebruikt t as toilet airia doosjes
:D

[yoke pro one wordt gelukkig nog geen 1200
das mooo ook
mijne kocht oik ooit 4 450 gld tsja was een van mn eerste
nu magtie best 750 zijn
k denk dat mensen er graag meer voor geven
monopoly en pro one zijn twee synth die blijven steken
want de ms 10 moet ook 6450 opleveren .............:gaap:
100 erby en je killed de ms10 met een pro one

denk dat asje m te koop zet mensen gaan bieden ist slimst
...opmp dus

kenton geen idee duurdere cv range spul 250 2 x cv gate + xtras

de pro 2000 kan alemaal / helemaall xtra dingetjes die denk 350.- ofso

Ik heb inderdaad iemand gevonden die hem wel voor 800 euro wil kopen dus dat klingt goed.

Hij is ook in een goede staat dus het is een goede koop!!

Maar het doet wel zeer om hem te moeten verkopen, want ik heb hem al heel lang en heb er ook veel plezier aan gehad.

Maar bedankt voor de tips.

Back