M'n audio blog: soundresource.tk

Hyde

oddiction.net
Ik heb besloten om maar eens een audio blog te gaan maken en daar mijn thuis gebrouwen sample pakketjes eens het w.w.w. in te projecteren! :D

Te vinden op www.soundresource.tk

Ik wil er in de toekomst ook reviewtjes gaan doen van aangeschafte soft- & hardware, wat patches gaan aanbieden enz.

Gewoon even bookmarken en zo nu en dan eens bekijken of er nieuwe shit opstaat

Download ze! :okdan:

heb weer een nieuwe packje online gezet

Philterluscious...

Resultaat van een uurtje spelen met Spark, Combover van Evil Alliance en de moog filter van UAD

Hallo muziek vrienden!

Even een update; ik heb ondertussen de site ondergebracht op www.soundresource.eu en ben sinds een dag of 2 weer online met v2 van mijn audio blog. Enkele onverlaten hadden me een paar keer gehackt en de domein verhuizing naar de nieuwe hoster verliep ook niet geheel zoals ik dat in mind had :frons:

Ondertussen staan er al 18 gratis soundpacks online, de meeste lekker glitchy en zeer geschikt voor elektronische muziek ;)

De laatste 2 toevoegingen zijn Able7onez en Solid Structures, de eerste is volledig gemaakt met de demo van Ableton 8 Suite en de 2de pack is een samenraapsel uit mijn eigen samplekist die ik gebruik als industrial artiest.

Alle samples zijn 24 bit, mono en 44.1kHz, alles is voorzien van een Creative Commons licentie (Attribution 3.0 Unported License) en kunnen gewoon gebruikt worden in commerciƫle producties.

Nj0y!

:) tNx voor de feedback! :okdan:

:D De blog had ietwat te royaal aan de bandbreedte gesnoept bij de hoster (ruim 10x zoveel dan de site van hun "zwaarste cliƫnt"), dit heeft mij genoodzaakt andere paden te berijden.

Vanaf nu zijn de packs terug te vinden op usenet in alt.binaries.sounds.samples, via de download sectie op m'n blog kan je heel handig de .nzb file pakken (voor de luiaards :P).
Verder is er nu ook een RapidShare Linklist en werk ik aan het vinden van een legale torrent site die voor uploader en leecher gratis is. LegalTorrent schijnt geen interesse in mijn werk te hebben.

Back