Van meerdere midi tracks 1 track maken.

orgelman

Nieuwkomer
Ik gebruik cubase 3.1.1.944. Als ik somige van mijn midi files inporteer in cubase dan verdeelt hij de content automatisch over meerdere tracks. Ik wil nu deze tracks bij elkaar voegen zodat ik alle tracks in 1 track heb. Ik wil dit zodat ik vanuit mijn score-editor kan naspelen op mijn keyboard en dit gaat een beetje moeilijk als ik maar de helft van de noten tegelijk kan bekijken. daarom wil de tracks tot 1 track maken. Bij voorbaat dank.

Ik snap het niet hoe gaat dit gewoon over elkaar heen plakken precies in zijn werk? Als ik een track selecteer kopieer en plak over een andere track dan liggen ze over elkaar heen en zijn de helemaal niet gemergd. je kunt bovendien alleen de track die bovenop licht zien. en je zie verder niets transparants.

Ik ken Cubase niet zelf maar ik vermoed dat er een MIDI-merge of MIDI-mixdown functie bestaat waarmee je bv. 16 midi-sporen samen kan voegen.

dit gaat een beetje moeilijk als ik maar de helft van de noten tegelijk kan bekijken. daarom wil de tracks tot 1 track maken.
hoezo? een midi file bestaat toch uit tig aantal instrumenten, waarom zou je die allemaal tegelijk willen naspelen (dat gaat niet eens!!!)
je hebt maar 2 handen dus ik snap niet hoe je dat wil bewerkstelligen dan :D

en zijn de helemaal niet gemergd.

Je moet er ook even overheen slepen, als je alleen klikt slecteer je de bovenste.

-Ga naast de balken staan met je cursor
-Linkermuisknop ingedrukt houden
-"sleep" Over de balken
-Dubbelklik op de selectie

En there you go! :mega:

Back