[gespot] WTF - waldorf WAVE

Origineel geplaatst door Waveglider
haha, das een typisch waldorf verhaal, dat hebben ze met de Q ook gelapt... en er zitten nog steeds bugs in de microwave os... ze maken wel leuke synhts, maar hun software designers zitten precies liever op cafe dan achter hun bureau :kont: :kont: :kont: :kont:

Vertel mij 1 synth zonder bugs !!??

Los van de analoge natuurlijk.

access en waldorf is zowat dezelfde stal dacht ik, wel als ik demo's beluister van beide instrumenten een geruime tijd terug, zou ik men geld niet kunnen geven aan een walforf maar wel aan iets van access.
maar smaken verschillen, en zo hoort het miss ook

Origineel geplaatst door glennplumber
Vertel mij 1 synth zonder bugs !!??

Los van de analoge natuurlijk.

Casio.

Ooit een (nieuwe, onbezoedeld door lomp scholierengedrag) rekenmachine zien vastlopen?

je hebt bugs en je hebt bugs.
Alsook maakt waldorf zichzelf een reputatie synhts te leveren met os's die nog in BETA of zelf ALPHA stage zijn...

Ik denk hieraan aan de eerste Q synhts die bij bijna elke functie vertelde :' not inplented yet '
toch bleven de waldorf synhts populair verkopen,waarom ??? ze maken gewoon goeie synhts...

Origineel geplaatst door Prophet
access en waldorf is zowat dezelfde stal dacht ik, wel als ik demo's beluister van beide instrumenten een geruime tijd terug, zou ik men geld niet kunnen geven aan een walforf maar wel aan iets van access.
maar smaken verschillen, en zo hoort het miss ook

Weet je dit wel zeker, want kwa klank is er toch een groot verschil. Ik heb tot voor kort de Microwave 1 gehad, heb nogsteeds een Pulse en sinds kort een Virus C. Kwa klank kan ik zeggen dat Waldorf toch altijd een uitgesproken karaktertrek heeft waar je gewoon van moet houden. Je vind het cool of je vind het walgelijk. Beetje een metaalachtige sound blijft daar doorheen banjeren. Ik vind het overigens prachtig. De Virus is denk ik breder toepasbaar.

WaveGlider, er zijn tegenwoordig bar weinig fabrikanten die foutloze synths afleveren. Alle nieuwere generatie synths zijn vaak niet meer dan verkapte computers. Er zitten dus vaak geprogrammeerde fouten in. Zelfs een synth is tegenwoordig zo complex dat dit weleens fout kan uitpakken, dat heeft niets te maken met ontwerpers die liever in het cafe zouden zitten. Fabrikanten kunnen niet net als Ome Bill een berg programmeurs aantrekken, want zoveel muziekmakers zijn er niet. En als Beste Bill z'n software niet eens op een rijtje heeft...

ja dat weet ik wel, maar Acces of Novation heeft nooit zon flaters gemaakt als Waldorf denk ik ... toch nooit van gehoord.
Versta me niet verkeerd, ik ben een echte waldorf fan... ik heb een Q en hoop snel een microwave pc module te hebben <--- samenwerking met terratec -WHOOHAHAHA , hebben die ook niet een reputatie van onafgwerkte drivers/software met hun kaarten bij te leveren ?

hehe : gelukkig heb ik mijn Q en EWS gekocht toen alle bugs er (bijna) uit waren, ik heb zelf niet echt klagen over beide fabrikanten , ik speel gewoon door wat ik hoor in de mailing lists enzo :L

ja hooor wav lekkurdoor

ja hooor wav lekkurdoor

dictaatje ; - ja dat weet ik wel, maar Acces of Novation heeft nooit zon flaters gemaakt als Waldorf denk ik

- na kijk uns naar de drumstation .volop poly fouten ,store -bugs
nog ff over de wave [waar het hier over ging ]
uhhh eg voor dit bedrag kocht ik eg wat beters [of is het nou eg zoooooo ok ,....?
ik bedoel een wave synth is toch afgeleidt van de fairlight ,verder prophet vs ,kawai probeerde het ook
daarna kreeg je van korg een hele lijn z serie synths
allemaal wave table synthese fatt or not
[is is dit een 2.000.00.000.000 osc BRALLllie bak
als ik aan de diaree ben brall ik harder
[ik neem wel altijd mn sherman mee,......! ]
nog eenige wave liefhebber hiero,....

Back