Hanz
Anonieme Analogist
Niet die andere hè, want die is verder weg! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

)

Er rijdt ook een ICE vanaf Amsterdam, reistijd 4 uur. Hoef je niet op te letten, en kom je uitgerust aan.maar ik denk niet dat ik er nog een keer 10 uur rijden voor over zou hebben.
Maar niet zo leuk! Vroeger reed de normale inter-city langs de Rhein, de Lorelei en zo, erg romantisch, maar nu al die tunneltjes en muurtjes langs de rails... Eigenlijk wel een beetje saai.Er rijdt ook een ICE vanaf Amsterdam, reistijd 4 uur. Hoef je niet op te letten, en kom je uitgerust aan.

Maar met een Saab 2.0 Turbo over de Autobahn knallen is ook best leuk!Die is er ook nog steeds hoor, alleen is die niet zo snel.Maar niet zo leuk! Vroeger reed de normale inter-city langs de Rhein, de Lorelei en zo, erg romantisch
Mijn tip: probeer het komend jaar wat meer uit je al aanwezige spullen te halen in plaats van nieuw te kopen. Dan heb je geld voor de toekomstige knallers!
Nou, de Messe heeft wel 1 ding gedaan: die Motif XS die komt er dit jaar bij mij gewoon!
Ik zou het liefst de 88 key versie hebben, maar die ligt een beetje buiten het budget. De 61/76 keys versies zijn wellicht nog wel de overweging waard. De sampler is voor mij niet supernodig omdat ik al een sampler heb, al kan ik me voorstellen dat het wel gaaf is om je eigen samples door die engine heen te kunnen trekken, ik neem aan dat je dat bedoelt?
-= edit =- ik zal zometeen wel even zoeken naar XS draadjes voordat deze hele draad off-topic gaat.
Maak anders een nieuwe xs draad aan over rack versus keys
dan post ik wel wat snippets die alleen op de xs keys kunnen