Show your skills. Afmixen van een zware tech acid track, missing teeth

Whouse

Stamgast
Hallo,

ik heb vandaag een zware track gebrouwd, missing teeth genaamd, waar ik nu de komende periode mee bezig ga om af te mixen (wordt een klus).

Nou leek het mij wel eens leuk om de losse tracks hier te droppen en te kijken wat de mede forum mensen hier mee kunnen doen.

Het is een hele simpele track van 5 kanalen, met alleen op de hoofdsound een reverb.

Ik heb hem op deze link up geload, in mp3 192 kbps om ruimte te besparen (wordt de uitdaging ook groter 8))

http://www.speedyshare.com/250697392.html

Lijkt me erg leuk om de verschillende afmixen te horen.

Succes,

Laatst gewijzigd:
Hallo,

ik heb vandaag een zware track gebrouwd, missing teehth genaamd, waar ik nu de komende periode mee bezig ga om af te mixen (wordt een klus). (.......)

Succes,

Het lijkt me sterk dat mensen hier jouw spul gaan afmixen voor de lol.

Succes,

Het lijkt me sterk dat mensen hier jouw spul gaan afmixen voor de lol.

Succes,

haha ik snap je punt.

Het gaat om de fun en om er van te leren. Niks meer niks minder.

ps. teeth is aangepast (foutje). Titel kan ik niet veranderen helaas

135

Ik mis wel de hihat?
Mix is zo goed als klaar, zal 'm zodadelijk uppen.

mp3

Arrangement met de stems is toch wel anders dan jouw mp3.

Meer ambience, cleanere sound (opgeruimder in het laag mid, iets schriller en bijtender in't hoog). Meer zuur gebruikt waarschijnlijk ;).

edit: Ik vergat m'n skills te vermelden: oren, een Technics RPDJ-1210 van 10 jaar oud met slappe oorkussentjes en twee uurtjes tijd inclusief middagmaal :D.

mp3

Arrangement met de stems is toch wel anders dan jouw mp3.

Meer ambience, cleanere sound (opgeruimder in het laag mid, iets schriller en bijtender in't hoog). Meer zuur gebruikt waarschijnlijk ;).

edit: Ik vergat m'n skills te vermelden: oren, een Technics RPDJ-1210 van 10 jaar oud met slappe oorkussentjes en twee uurtjes tijd inclusief middagmaal :D.

Firefox kan de server op missing_teeth_(mtechnology_mix).mp3 niet vinden.

Vind hem veel warmer geworden. Very nice, ik denk dat ik inderdaad niet had gedacht aan het mid.

Heb je de reverb op de synth gesidechained?

Erg leuk dit, ik ben benieuwd wat de rest er van vind.

zal trouwens de hihat lijn toevoegen aan het bestand.

ps. de "demo-peep" geweldig, krijgen we ook geen gezeur. Een klein stukje van de tracks is ook een optie.

Vind hem veel warmer geworden. Very nice, ik denk dat ik inderdaad niet had gedacht aan het mid.

Heb je de reverb op de synth gesidechained?

Erg leuk dit, ik ben benieuwd wat de rest er van vind.

zal trouwens de hihat lijn toevoegen aan het bestand.

ps. de "demo-peep" geweldig, krijgen we ook geen gezeur. Een klein stukje van de tracks is ook een optie.

Inderdaad, synth en bleep (die op de tel) gesidechaind, dat effect wordt nog versterkt door de reverb op de synth.

Morgen voeg ik dan even nog je hihats erbij.

Omdat ik normaal gesproken een hele andere stijl produceer, vond ik t wel leuk om een afmix te maken. ik heb m de topic starter gemailt, aangezien ik geen server heb om van te downen.

Ben benieuwd wat ervan gevonden word...

Hé Pimpampeter,

Thanks voor de reactie, hij klinkt weer totaal anders

zie hier mix

mix

ik heb de mix geluisterd en er zijn een aantal dingen die mij opvielen.

De sounds zijn zuiver.
Het hoog is meer aanwezig.

De toegevoegde reverb had ik niet gedaan.
De kick is aanwezig, maar de overstuurde lead is teveel op de achtergrond.
De toegevoegde clap staat erg hard.

Ik zal deze week mijn eigen remix eens posten trouwens.

Back