sander
_
Hee Chin, ik spoel echt nooit m'n bandjes terug. Is toch niet zo erg lijkt me?
Ze staan wel allemaal.
Ze staan wel allemaal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het is altijd beter om tapes (cassette of vhs) terug te spoelen voordat je ze opbergt, zo hebben ze het mij althans geleerd. Misschien is 't effect minimaal, maar het is zeker ook fijn voor als de tape een keer per ongeluk valt, dan maak je minder kans op drop outs.......
@ abitcrusher: Hoe werkt het eigenlijk op de PC? Krijg je nieuwe mp3's voor elk nummer dmv automatische stilteherkenning? Hoe gaat -ie om met tapes die wat in het rood gegaan zijn?

dat lukt niet altijd even goed...Of het mogelijk is om direct naar mp3 m.b.v. stilteherkenning te importeren?
Heb nog ff gecheckt, maar ik denk van niet......

over usb cassettespeler: nutteloos product tot en met..
beter een degelijke casetterecorder kopen voor een prikkie, dan laten servicen, en dan door je dure geluidskaart pompen (die je al hebt uiteraard)
wedden dat het goedkoper zal zijn en pakken beter zal klinken?
idem met usb platendraaiers..
Het lijkt me echt wel makkelijk met dat ding...Geen versterker nodig, RCA is gewoon kut aansluiten, ik neem aan dat de software automatisch edits knipt tussen de nummers op tape en stilte eruit...veel makkelijker gaat het niet worden denk ik.
maar de TS is nog niet geholpen.. volgens mij was de vraag WIE er evt. zin/tijd/kennis/etc heeft om een bandje te digitaliseren.Voor tapes die al 20 jaar in een kast liggen, maakt dat volgens mij niet uit, die zijn al zo dof geworden daar helpt geen Apogee meer voor hehe.....
Nog maar eens proberen bij iemand met ervaring: @ abitcrusher: Hoe werkt het eigenlijk op de PC? Krijg je nieuwe mp3's voor elk nummer dmv automatische stilteherkenning? Hoe gaat -ie om met tapes die wat in het rood gegaan zijn?