richard2000
SyBorg
Me DRS78 doet het weer als (bijna) nieuw, ik heb uiteindelijk alleen alle C's op de voedingsprint vervangen, de rest op de andere printen heb ik laten zitten, daar was ik te lui voor
.
Was wel echt noodzakelijk, de grote elco op voedingprint was helemaal leeg gelopen en een aantal kleinere waren ook al lek, het verbaasde me dat het ding nog iets deed.
Hieronder wat fotoos, ik heb ook wat ceramische C's aan de in en uitgangen van de regelaars gezet, baat het niet schaadt het niet en mischien dat de ruis wat minder wordt, en nog een plaatje van de leegelopen elco, dopje is eraf geploft zo te zien
en de DRS zelf, nog best in goede staat, alleen jammer dat er ooit stikkers op hebben gezeten.
.Was wel echt noodzakelijk, de grote elco op voedingprint was helemaal leeg gelopen en een aantal kleinere waren ook al lek, het verbaasde me dat het ding nog iets deed.
Hieronder wat fotoos, ik heb ook wat ceramische C's aan de in en uitgangen van de regelaars gezet, baat het niet schaadt het niet en mischien dat de ruis wat minder wordt, en nog een plaatje van de leegelopen elco, dopje is eraf geploft zo te zien
en de DRS zelf, nog best in goede staat, alleen jammer dat er ooit stikkers op hebben gezeten.

....).