Even wat meer informatie voor iedereen (als insider krijg je vaak net wat meer door en sneller.)
Trouwens wil je nog een Cubase 5 of studio 5 hebben we gaan dinsdag pas retour sturen dus je kan het nog krijgen mocht je echt boor Cubase 5 willen gaan, en zover ik weet draait Cubase 5 ook op je Cubase 6 licentie dus dan hoef je aleen even een setje DVD's telenen van iemand met Cubase 5
Voor zover we weten gaat het gewoon op een XP machine draaien.
Enkel net als bij Wavelab 7 wordt het niet meer gesupport.
Ik krijg al veel vragen over mensen die net Cubase 5 en Studio 5 hebben gekocht.
Er is een grace period voor iedereen die Cubase (Studio 5) 5 heeft gekocht.
Grace Period is geldig voor alle aankopen van Cubase 5 and Cubase Studio 5 tussen 1 December 2010 tot en met 28 February 2011, indien zij zijn aanvraag indient tot 31 Maart 2011.
Grace Period Update
Van Cubase 5 retail, update, upgrade, en EDU versies
Prijs: 20.- Euros (incl. 19% German VAT )
Grace Period Upgrade
Van Cubase Studio 5 retail, update, upgrade, en EDU versions
Price: 99.- Euros (19% German VAT )
Grace period updates aanvragen zullen rechtstreeks worden behandeld worden door Steinberg.
Om de update te verkrijgen, moeten klanten hun bewijs van aankoop e-mailen naar
cubase6gp@steinberg.net. In ruil daarvoor ontvangt men een voucher code voor de Steinberg online shop, waar ze de Grace Period Update of Grace Period upgrade kunnen aankopen.
Daarnaast verwacht ik de eerste pakketten al volgende week binnen.
En voor iedereen die een update wil mail even met me we hebben net als vorige keer een leuke aanbieding ervoor.
Voor de gebruikers van Cubase Essential 5.
Ondanks de release van Cubase 6 en Cubase Artist 6, zal versie 5 van Cubase Essential de gateway in de Cubase wereld, afgestemd op de behoeften van de instapniveau muzikanten op zoek naar een audio-werkstation met de ideale kern functie set blijven.
Hopelijk hebben jullie er al wat aan, mocht je vragen hebben mail me
ron@i4-muzique.nl of pb me