Mellotron op ebay duitsland

De Mellotron koren met tape ruisch en loopklickjes...zijn werkelijk onverslaanbaar qua sfeervolle dated samples..

KIPPEVEL echt...elke keer als ik het hoor....

maar goed deze KNACKER heeft er dus maar 3 sounds bij..en "nieuwe zijn per 3 120 euro....
maar dan moet je ze nog er wel opsleutelen..ja da's wel wat anders als HE..geen geheugen...:confused:

voor muzikanten niet interessant in ieder geval, ook omdat er fraaie goede sample banken zijn die het ook kunnen...
(Roland 60/70 keys bijvoorbeeld....bordje doet 100 E-tjes..en dan heb je 2 banken..E-mu vintage..tig MB's aan mellotrons..

Ik denk dat de opbrengst tegen gaat vallen tenziij de bestemming zo'n Rock cafe is..leuk tussen de gitaren..maar die zijn beter af met wat farfisa's in zuurstok kleurtjes..of natuurlijk met het HIPSTE merk OOIT..

HILLWOOD..BLUE COMETS SEVENTY-THREE !!

Maar goed ik dwaal weer wat af.....de witte doodskist uitstraling van de Mellotron appelleerrt niet echt aan de hebzucht...

maar ja die koorsounds,met het gereutel van de tapes en een forse hoeveelheid BRUINE ruis met luide versterking in de juiste omgeving....

aaaargghhhhhhhhhhhhhhhhhn kicken

MAAT DIT OOK al gezien ???
Der Verkäufer hat dieses Angebot beendet. (Näheres finden Sie unter Umständen in nachfolgender Artikelbeschreibung.)

Laatst gewijzigd:
voor muzikanten niet interessant in ieder geval, ook omdat er fraaie goede sample banken zijn die het ook kunnen...
(Roland 60/70 keys bijvoorbeeld....bordje doet 100 E-tjes..en dan heb je 2 banken..E-mu vintage..tig MB's aan mellotrons..

Sorry maar ik heb nog nooit een rompler gehoord die een acceptabele mellotron kan neerzetten. Geen vintage board van roland, geen vintage keys van emu (ook niet de nieuwere versie). Het is het em gewoon niet.
Enige wat behoorlijk overtuigend overkomt is qua software Mtron/Sonik Synth/Sampletank of een hardware sampler met een goede sampleset (bij voorkeur iedere toets gesampled over de volle lengte van de tape).

Uiteraard het boeltje nog even door een kleine tapedelay halen of misschien een rotary speaker.

Overigens; als de mellotron voor muzikanten niet interessant is, voor wie dan wel? Het is een muziekinstrument, voor muzikanten dus…
Als ik het geld en de ruimte had zou ik er zo een plaatsen en intensief gebruiken.
Zijn maar zat muzikanten die echte mellotrons gebruiken vandaag de dag.

Back