Goed zittende sofa ...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Beatbrother

Stamgast
Hey,

Nu dat mijn nieuwe studio up and running 'zit' ik wel met een probleempje ... :D

Ik heb er 2 leren bureau-stoelen instaan, maar als er meer volk langs zou komen, dan zouden
die op de grond moeten zitten ... :confused:

Nu is er wel speciaal plaats voorzien voor een sofa te zetten en ik ben al een tijdje ernaar op zoek, maar
een nieuwe is vrij duur, maar het ergste is gewoon dat ik bijna overal minstens 3 maanden moet wachten
om te leveren ...
Dit vind ik wel iets te veel ...

Is er niemand die bij zijn thuis een sofa (3-zit of 2,5-zit) heeft staan die m wilt verkopen ofzo ... ?
Liefst een zwarte of donkergijze ofzo ... leer, maar stof mag ook ....

Greetz Bart !

Er bestaat zo'n Seats and Sofa's bedrijf die altijd in kranten adverteerd. Supergoedkope banken en je krijgt er dan gratis hometrainers, hoge drukreinigers of tuinsetten bij mee. En de bank... Die mag je gelijk meenemen. ;)

Geen mooie banken, maar dat mag je voor het geld niet verwachten. Bij BeterMeubel vlak bij de NL.Belgische grens zit een deel waar ze showroommodellen verkopen. Ook gelijk meenemen.

Ik ben al een tijdje aan het uitkijken en ik was de zondag ook eens langs BeterMeubel geweest, maar
is dit direkt mee te nemen ???
Ben je daar wel zeker van ?
Want op de meeste plaatsen waar ik geweest ben, was het 3 maand wachten .... =(

Greetz Bart !

Origineel geplaatst door 6 trak
sjeez muffin... praat me niet van seats and sofa's... die aggressive amerikaanse verkoopstijl op provisie basis...
damn... voor 6 trak nooooooit meer een bezoek aan S&S... (mijn ervaring)

ik ben er vorige week ook hard uitgerend en kom er nooit meer terug.. en maar aandringen, aandringen en aandringen.. bah

Tja heren, het is ook niet mijn stijl. Ben er ook nooit geweest. Persoonlijk vind ik het walgelijke banken (van wat ik in de krant kan zien). Zou ook absoluut niet hier in het interieur passen. Maar goed, er werd gevraagd om een goedkope bank en dan nog gelijk meenemen.

Bij BeterMeubel hebben ze achteraan op het parkeerterein (waar je ook direct zicht hebt op die mooie huizen) een apart hok. Ben daar toevallig ingelopen en daar stonden allemaal van die 'lelijke' banken in de meest vreemde kleuren. Die mag je dus ook gelijk de winkel uitdragen. Je krijgt geen nieuwe want het zijn een soort "afvalprodukt" van hun.

Ik ga nog altijd met genot kijken bij Alexandrium in Rotterdam. Megaveel meubelzaken in mijn smaak. Ga er deze zaterdag nog mijn bestelde leisteen onderhoudset ophalen voor het dressoir :D

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Tja heren, het is ook niet mijn stijl. Ben er ook nooit geweest. Persoonlijk vind ik het walgelijke banken (van wat ik in de krant kan zien). Zou ook absoluut niet hier in het interieur passen. Maar goed, er werd gevraagd om een goedkope bank en dan nog gelijk meenemen.

I.v.m. het goedkoop zijn maakt me niet zo veel uit ....
Het is voor mij belangrijker dat ik m direkt mee kan nemen ...

Ik had eigenlijk zo goed als ene al gekocht (800 euro), maar het was 3 maanden wachten omdat m van Italië moest afkomen .... =(
Anders had ik m genomen ....

Greetz Bart !

Nou weet ik niet hoe het in belgie zit, maar hier hebben we kringloop winkels, die halen oude meubelen op bij mensen en knappen ze op en verkopen ze weer. Met een beetje zoekwerk zou je toch wel voor een zacht prijsje tegen een leuke chesterfield aan kunnen lopen voor een paar honderd Eypo's.

op je POEF !

op je POEF !

ALS ik maar NIET meer op die POEF HOEF !

groetjes, R & B from Amsterdam.

en nu: tiet veur een pafke!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back