Proggy track

Wow, ik vind vooral de percussie en de rhythm van deze track helemaal de bomba. Waar komen die trommeltjes vandaan? Lekkere diepe baslijn ook. Aan het einde begin je opeens met stabs, die klinken lekker, waarom pas op het laatst? Misschien klinken ze wel lekkerder dan die bibberige pads. Sfeer is iig top. De pads vind ik wat te bibberig, de akkoorden zijn goed hoor, maar de sound kan wat gladder imho, minder lfo erop. Het arrangement verdient nog aandacht. Ik ben wel enthousiast over deze track. Als je een Dr Morris Remix wil, geef me een seintje.

Succes, mau

Thanx voor de tips. Het arrangement is en puinhoop. Die stabs waren even een probeerseldtje..heb het er maar even achter geplakt. Leuk dat je dat hoort. Er zit ook nog een vocal achtige sound in die niet in deze edit terug komt...Ik zal wel weer eens een betere versie uploaden.

Drums gaan door een Neve stereo bus compressor. (UAD ;)
Zijn samples en sounds uit wat analoge bakken die ik weer gebrukt heb in drumrack.

Niets aan mastering gedaan at this stage. Daar blijg ik ook maar van uit de buurt! Thirst things thirst.

Gr,

Chris

Back