• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland SH 101

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

stijn

TaMaHaTa
Roland SH-101 + mod grip en strap + Philip Rees litlle mcv € 425,-
Liefst ruilen tegen een Acces Virus A + bijbetaling

Laatst gewijzigd:
Nu kan ik een hele lullig opmerking plaatsen, maar dat doe ik niet. :)

Philip Rees bakkie is ook duur.

sh-101 is 900 gulden en dan nog 145 gulden voor Philip Rees + grip.. Is dus niet goedkoop, maar ook niet duur.. Dus niet mouwen..

was inderdaad wat te duur maar ik had dit bod laatst gekregen, ging niet door. Dus prijs effe aangepast!
Tis niet dat ik vet geld wil verdienen hiermee ofzo, maar heb men zinnen heel erg op een virus gezet en heb verder geen cent te makken dus.... soms sla je een beetje door als je iets graag wil hebben:halleluja
en der zit wel een midi-cv convertor bij dus zo belachelijk is het ook weer niet

Laatst gewijzigd:
Hey Stijn!
Misschien wil ik die SH-101 wel overkopen. Ik was al op zoek naar een SH-synth en denk dat een 101 wel een goede koop voor mij is.
Maar ik wil wel ff weten waar je woont want ik heb geen zin om naar Maastricht ofzo af te reizen.
Nogmaals, ik weet het nog niet zeker of ik hem aanschaf maar het is een grote kanshebber.

2003.02.05 14:28

Niet meer van toepassing. ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back