De prijs van de Fantom G

Rudo

Stamgast
Hallo,

Ik zag dat de prijs in alle winkels van de Roland Fantom G omhoog is gegaan van 2149 naar 2349. Ook bij musicstore in duitsland is een prijsverhoging doorgevoerd. Alleen bij Dirkwitte staat ie nog wal voor 2149 op de site.

Heeft iemand enig idee waar dat door komt?
Als het de koers van de yen is zouden andere synths ook in prijs moeten stijgen lijkt mij.

Groetjes van Rudo

Laatst gewijzigd:
Heeft niemand een idee waarom de prijs met bijna 10% gestegen is? Zijn er dingen aan het instrument veranderd, is er een update, of zijn het gewoon economische aspecten die de prijs omhoog drijft?

Het is volgens mij niet de wisselkoers, want dan zouden de yamaha instrumenten toch ook in prijs moeten stijgen...... en Korg is toch ook Japans? Dan zou daar ook de prijs van moeten stijgen.
DUs ik vraag me echt af waarom de fantom G6 in prijs is gestegen en daarmee het duurste is geworden van de directe concurrentie (Korg M3, Yamaha XS)

ALs iemand een idee heeft hoor ik het graag!

Groetjes van Rudo

De prijs is inderdaad omhooggegaan. Waarom weet ik niet precies. Ik heb er gelukkig net één op de kop kunnen tikken, nieuw voor 2100. Was het laatste exemplaar in de winkel.

Yamaha was ook met 10 to 30 procent omhoog gegaan. Heb mij MO8 ook nog net op tijd kunnen kopen.:mega:

Back