Korg M3 geeft geen geluid uit de L & R stereo busjes

ykaruzo

Gedeactiveerd account
Ik heb weer iets raars met mijn M3

Geupdated naar de laatste O.S na wat perikelen is dat allemaal goed gegaan,

Nu komt er geen geluid meer uit mijn L & R stereo busjes ?

Okee, je kunt dit volgen de manual aan en uit zetten in het global/audio menu, net als output 123 of 4,

De M3 bezitters weten wel waarover het gaat,

Maar nu komt het !!!! stereo output L & R staat bij mij wel in het menu, maar is niet on en/of off te zetten ???

Ook is het geluid na de o.s 2 update erbarmelijk slecht, via de hoofdtelefoon aansluiting gaat het nog, maar via de 1234 outputs blehhhhhhhhhhh

Net of het signaal zwaar overstuurd wordt,

Iemand van de forumvrienden ook zoiets meegemaakt?

nee ik ken dit fenomeen niet. Maar je zegt dat het 'na wat perikelen' goed is gegaan. Perikelen klinkt bij mij dus dat het niet goed is gegaan.

Is de update/upgrade aaneengesloten uitgevoerd, dus niet afgebroken en opnieuw ofzo?

ik zou anders je vraag nog even stellen op het korgforum of Karma-labs.

Met updaten per ongeluk een verkeerde Usb stick ingestopt, de boel kunnen herstellen met de aanwijzingen die nu op het Korg forum staan, dat waren de perikelen,

Ik heb de M3 nu voor de 3e keer geupdate met o.s expanded, en nu klinkt hij perfect, Maaaaaarrrrrrr uitsluitend uit de hoofdtelefoon uitgang, L+R bus werkt niet, en 1234 uitgang klinkt overstuurd,

Heb maar een verloopkabeltje aangesloten op de hooftelefoonaansluiting en dat op de mixer, gek gedoe maar het werkt,

Toch mijn probleem maar op het Korg forum plaatsen, van de week ook maar even naar Feedback en op zo'n demo ding even in het menu rommelen, wie weet ondek ik nog iets,

Samengevat: iedere keer als ik opnieuw dezelfde update doet, veranderd er iets in de uitgangen, wat eerst slecht klinkt, klinkt dan opeens weer goed, alleen de L&R bus doet nooit iets, ook niet bij de downgrade naar de eerste o.s

Gek kan ik er niet van worden, dat was ik al.

Toch vreemd dat er dan iets met de L+R uitgangen gebeurt.

check anders even de manual. volgensmij staan daar screenshots van de default instellingen.

Back