• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

M-Audio fw 1814

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

E.T

Nieuwkomer
firewire_1814_v2008.jpg

portable1_fw_1814.jpg

Heb deze interface tijdje terug gekocht voor me hobby, omdat me prioriteiten nu anders liggen, moet ik hem de deur uit doen :)
Ik moet wel melden dat mic pre 1 niet goed meer werkt. signaal komt en gaat af en toe, als ik met een stekker speel van een mic die aangesloten staat. Voor de rest werkt alles naar behoren. Ik lever er een cd bij met protools 7 m, en firewirekabel om de interface aan te sluiten. Doe maar een bod..

8 x 4 analog I/O (up to 192kHz on all outs)
8 x 8 ADAT Lightpipe I/O plus word clock
2 analog inputs have mic/inst preamps and 192kHz sample rate
coax/optical S/PDIF with PCM, AC-3 and DTS
1 x 1 MIDI I/O
two individually assignable headphone outputs

The FireWire 18/14 is an 18-in, 14-out audio interface complete with ADAT Lightpipe for multi-channel communication with other digital devices. It features 8 x 4 analog I/O at up to 24-bit/96kHz, and boasts 192kHz on the first two inputs and all four outputs. Channels 1 and 2 also include high-quality microphone/instrument preamps. S/PDIF optical digital I/O provides 2-channel PCM, as well as pass-through of surround-encoded AC-3 and DTS material. Flexible internal mixing allows input and output routing, including an aux bus for effects send or monitor mix. A front-panel momentary switch allows DJ-style headphone auditioning between two assignable sources. Other features include two headphone amplifiers, assignable level controller, S/PDIF coaxial/optical digital I/O, 1 x 1 MIDI I/O, and BNC word clock connectors for synchronization to other digital devices.

Bericht door een moderator:
Richtprijs vermelden aub, en lees de Marktplaats faq even door.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back