Motu 828 - Display gebruiken voor input monitoring

foxenberg

This really pisses me off
Hey luidens,

Ik heb een Motu 828 aangeschaft, maar ik snap 1 dingetje niet :confused:
Het schijnt zo te zijn dat het front display een modus heeft waarin je de 8 ins met behulp van vu-meters kunt monitoren (dus buiten de ledjes om). Echter kom ik niet in die modus. Wat ik ook probeer, de Motu start op in het setup menu en daar kom ik dus kennelijk maar niet uit.

Wie heeft goed raad :W

828mkII? Nee, dat zit er niet op.
Bewust misleidende reclame van MOTU (want jaren volgehouden, ondanks vele reacties); op vrijwel IEDERE foto van de 828mkII die je ziet wordt een blauw schermpje met VU metertjes ('gestapelde streepjes') getoond.
Echter, in het 'echie' krijg je (buiten het menu) als main display een groen schermpje met een statisch overzicht van de diversie kanaal inputvolumes ('liggende streepjes').

Oke, thanks Hanz, idd een mkII. Dacht dat dit zo zou zijn omdat (inderdaad) zelfs in de manual deze afbeeldingen te zien is en de Ultralite van een maatje van mij dit ook heeft. Naja, dan weet ik iig dat het apparaat dus naar behoren functioneert ;)
Wel raar dat (hardwarematig) de enige indicatie van je outs één knipperend lampje van het betreffende kanaal is. Gelukkig is er dan nog cuemix. Vaag...

Back