Raar Virus Control probleem

Johndoe11

Gedeactiveerd account
gebruik OS3 + C4.52
in een nieuwe track werkt de virus control perfect, maar op een gegeven moment wil de VSTI geen beeld meer geven
alles speelt wel, maar er is geen screen redraw binnen het Control VSTi window.

dit is de enige VSTi die hier last van heeft en is project gebonden, in een nieuw project, of wanneer ik alle tracks overzet naar een nieuw project werkt het gewoon weer.

Hebben meerdere mensen dit probleem? en hoe heb je het opgelost?

Ik heb soms ook gezeur... Ik zet de TI dan ff uit en zet hem weer aan. that's it. Wel jammer natuurlijk, maar daar komt wel weer een update voor ;-)

Misschien helpt dit ook voor de Virus Control?

Soundwise is 3.0 echt mega. Ik zag trouwens dat een paar van m'n patches in de Snow zitten! (Alle sounds eindigend op 'BB')

ja qua sound en interface is V3 top! alleen dit soort annoyances is killing voor je workflow. Ik raak m'n Ti eigenlijk nooit aan, hij gaat centraal aan en uit en doe echt alle via de Virus Control

nee, er "gebeurt" op een zeker moment iets in een project en daarna is het gebeurt (leeg control vst venster, met een schermverminking als je hem versleept) heb dit nu al met 2 projecten gehad. maar kan niet vinden wat het triggert.

Tja, da's de grote vraag. kanalen verwijderen lost het niet op, het lijkt er dus op dat "iets" in het project het permanent om zeep helpt.

Ok, ben eruit: wanneer Gladiator2 geladen is wil de virus control niet opstarten, wanneer ik Gladiator2 uitschakel doet ie het gewoon weer
tijd om een ticket te loggen bij Tone2 en Acces.....

Back