SessionDock is een nieuwe projectmanagement plugin voor iOS. Het idee is net zo eenvoudig als effectief.
Begin je aan een nieuw project, dan maak je een record aan. Daarin zet je zoveel mogelijk gegevens, zoals titel, toonhoogte, lyrics, een audiosnippet, tags en een link naar de projectfiles op je harde schijf. Op deze manier kun je halve nummers, hele opzetjes en bijna afgeronde songs snel terugvinden en archiveren. Is het idee.
Er is een gratis en betaalde versie, met automatische sync-mogelijkheden.
Geen idee hoe de plugin in de praktijk werkt, want ik gebruik Windows. Maar ik vind het idee slim
sessiondock.com
Begin je aan een nieuw project, dan maak je een record aan. Daarin zet je zoveel mogelijk gegevens, zoals titel, toonhoogte, lyrics, een audiosnippet, tags en een link naar de projectfiles op je harde schijf. Op deze manier kun je halve nummers, hele opzetjes en bijna afgeronde songs snel terugvinden en archiveren. Is het idee.
Er is een gratis en betaalde versie, met automatische sync-mogelijkheden.
Geen idee hoe de plugin in de praktijk werkt, want ik gebruik Windows. Maar ik vind het idee slim
SessionDock — The Music Project Manager for Your DAW Sessions
SessionDock helps musicians, producers, and engineers stay organized across every project. Browse, tag, and preview all your DAW sessions—from Ableton, Logic, FL Studio, or Pro Tools—in one clean, visual library.