Hoi allemaal,
Ik wil mijn Akai S2000 in de oefenruimte gaan gebruiken als loopplayer (en uitbreiding voor onze toetseniste
). Op zich kan dat prima...
Maar ik wil graag thuis loops kunnen voorbereiden, zonder steeds met dat zware ding te zeulen (nu kan ik op fiets naar de repetitie, basje op de rug, klaar). Is dat mogelijk met een of ander programma, MESA bijvoorbeeld?
En is het daarna lastig om dat op een floppy te krijgen zodat miss Akai het begrijpt?
En nu ik over de eerste impulsieve gedachte heen ben: Hoe bedien ik het dan?
Toetseniste extra opdracht geven, of iets om op te trappen (een bassist heeft nou eenmaal twee handen nodig voor zijn bas
)
Uiteindelijk is natuurlijk een andere s-2000 wel een optie, maar op dit moment moet het even "budget-neutraal", omdat ik eerst wil kijken of het leuk is en werkt...
Greetz, Erik
Ik wil mijn Akai S2000 in de oefenruimte gaan gebruiken als loopplayer (en uitbreiding voor onze toetseniste
). Op zich kan dat prima...Maar ik wil graag thuis loops kunnen voorbereiden, zonder steeds met dat zware ding te zeulen (nu kan ik op fiets naar de repetitie, basje op de rug, klaar). Is dat mogelijk met een of ander programma, MESA bijvoorbeeld?
En is het daarna lastig om dat op een floppy te krijgen zodat miss Akai het begrijpt?
En nu ik over de eerste impulsieve gedachte heen ben: Hoe bedien ik het dan?
Toetseniste extra opdracht geven, of iets om op te trappen (een bassist heeft nou eenmaal twee handen nodig voor zijn bas
)Uiteindelijk is natuurlijk een andere s-2000 wel een optie, maar op dit moment moet het even "budget-neutraal", omdat ik eerst wil kijken of het leuk is en werkt...
Greetz, Erik