Dynacord VRS-23 "Vertical Reverberation System"

Status
Please reply by conversation.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
En nou zijn we weer opzoek naar deze, mag eventueel kaduuk zijn.

Is om het setje Dynacord effecten bijna kompleet te hebben....misschien nog een EC in de toekomst wie weet.

Maar eerst het "Vertical Reverberation System" twentietree:D

Ja ik denk dat het meer een Dynacord verslaving is geworden :o: Ik heb nou een heel blokje van Dyna fxsssss en dat oogt ook wel leuk....doe er voor de rest niks mee maar dat mag ik zelf weten 8o)

@ MLB mail is die richting uit :okdan:

Ik heb hier nog een VRS23 met een onbekend defect staan. Hoeft niet echt weg, omdat ik hem altijd nog een keer wil fixen. Maar wat doet zo'n ding in keiharde euro's? En daarnaast vraag ik me eigenlijk af: wat doet zo'n ding in keiharde audio? Ik heb hem gekocht in een mooie deal, nooit op zijn kwaliteiten beoordeeld.

Anders weet ik nog een adres voor een VRS23. Ik heb de unit zelf niet gezien, maar naar verwachting zal deze gewoon 100% in orde zijn. Als je interesse hebt, kan ik je wel in contact brengen met de verkoper..

Ik heb hier nog een VRS23 met een onbekend defect staan. Hoeft niet echt weg, omdat ik hem altijd nog een keer wil fixen. Maar wat doet zo'n ding in keiharde euro's? En daarnaast vraag ik me eigenlijk af: wat doet zo'n ding in keiharde audio? Ik heb hem gekocht in een mooie deal, nooit op zijn kwaliteiten beoordeeld.

Hoe bedoel je harde euro's? Als tie werkende is? Of in kapotte staat?
Ik denk werkende zo rond de € 200,- ofzo? Het is meer dat ze niet zo heel vaak langs komen. Er staat er nu 1 op eBay waarop ik aan het bieden ben en ik sta nu op € 175,- met nog 1½ uur te gaan.
Ik heb zelf pasgeleden 2 kapotte DDL's voor respectievelijk € 15,- en € 20,- gekocht van forumleden.

Anders weet ik nog een adres voor een VRS23. Ik heb de unit zelf niet gezien, maar naar verwachting zal deze gewoon 100% in orde zijn. Als je interesse hebt, kan ik je wel in contact brengen met de verkoper..

Ja zou je dat willen doen Chris? Van de maat van MLB heb ik nog niks vernomen en met Hilltree ben ik in gesprek over een evt. ruil maar ik schaf hem denk ik liever gewoon aan. Maar we houden alle opties open. Ik pb je ff met m'n email adres.

Net de eBay veiling gewonnen :okdan: dus inprincipe heb ik er virtueel 1, je weet maar nooit. Ik meld me weer als ie hier is....iig iedereen bedankt die met me meegezocht heeft, aanbiedingen heeft gedaan etcetc. THANKS!:kroon:

Status
Please reply by conversation.
Back