a.vanaken
Nieuwkomer
Heb hier een Virus-B Rack staan waar ik vanaf wil
Maargoed hij blijft vetjes
Wie kan mij helpen met een ES-1 een ER-1 en een kaoss pad?
Zit me hier al te vermaken met de EM-1 en de EA-1.....
Heb zowat alle gear al wel gehad
daar wordt na jaren je gearlist klein van joh
......
En kom er dus gewoon achter dat die kleine pielbakkies me gewoon meer creatief bezig houden.
HEt zal zo wel behoorlijk klote worden als ik midicontrollers wil gaan opnemen. Maarja daar zijn die dingen ook niet voor....
Met de hele electribe series (oja en een dikke zak wiet
) in combinatie met 2 x P4 3.06HT, 1024MB RAM, de nieuwe Matrox Pherilia 265MB met 6x22inch schermen moet lukken.. oja overbodig?
Nope de andere is voor Multimedia designs. Moet wat met de belastingscentjes
Een Daapse Herder uit de meest naar dommelsch bier ruikende straat van Nederland
Maargoed hij blijft vetjes
Wie kan mij helpen met een ES-1 een ER-1 en een kaoss pad?
Zit me hier al te vermaken met de EM-1 en de EA-1.....
Heb zowat alle gear al wel gehad
daar wordt na jaren je gearlist klein van joh
......En kom er dus gewoon achter dat die kleine pielbakkies me gewoon meer creatief bezig houden.
HEt zal zo wel behoorlijk klote worden als ik midicontrollers wil gaan opnemen. Maarja daar zijn die dingen ook niet voor....
Met de hele electribe series (oja en een dikke zak wiet
) in combinatie met 2 x P4 3.06HT, 1024MB RAM, de nieuwe Matrox Pherilia 265MB met 6x22inch schermen moet lukken.. oja overbodig?Nope de andere is voor Multimedia designs. Moet wat met de belastingscentjes

Een Daapse Herder uit de meest naar dommelsch bier ruikende straat van Nederland
Als je toch aan het miniatuzeren bent geraakt, stop niet en ga verder: ik heb een Roland SH-32 en een Yamaha DX200, beiden zijn brandnieuw.