pakketje uit USA komt niet aan. wat te doen?

koediman

--<{(OoO)}>--
zoals de titel al zegt.

module bestelt bij bridechamber. goed kontakt met de (betrouwbare) eigenaar. pakketje 2 maanden geleden verzonden en nog steeds niks binnen.
bridechamber is een mini-bedrijfje, module met de hand in elkaar gezet dus ik vind het niet zo tof om een nieuwe te eisen maar het zo maar laten zitten is ook weer iets.

iemand advies?

Kunnen ze een bewijs van verzending overleggen? Is het aangetekend verstuurd? Heb je een track en trace nummer? Met welk bedrijf is het verzonden? Daar aan de bel trekken.......
Als ze een bewijs van verzending hebben zouden ze dat naar je toe kunnen faxen.....
Vervelend dit soort dingen altijd....

De verkoper/verzender kan een onderzoek naar het pakketje laten instellen. Wanneer blijkt dat het niet juist is bezorgd of kwijt is geraakt keren ze een bedrag uit om schadeloos te stellen. Dit wordt uitbetaald aan de verzender en zal het dan aan jou moeten betalen.

ik had het 3.5 jaar geleden met een pakketje vanuit zwitserland.

succes ermee!

Mijn gevoel zegt ook inklaring.

Ik moet ook altijd achterlijk lang wachten op pakketjes uit USA.
Op de 1 of andere manier net tot het punt dat ik me begin af te vragen of het deze keer dan echt mis gaat. Meestal komt het pakket een week nadat ik me daar zorgen over begin te maken binnen.

Als het pakketje 'rood' valt, ben je zo 1,5 tot 2 maanden verder helaas :(

Maar goed te horen dat je het pakketje ontvangen hebt, dat scheelt weer slapeloze nachten ;)

ik koop (bijna) geen dingen meer uit de us fo a, was dit geklooi meer dan zat.
pakjes uit verweggistan, rusland en nog verder weg liggen soms binnen een week op de stoep, en als er iets uit de states komt dan ben je qua wachten en extreme onzinnige kosten flink aan de beurt.
weet niet wat dat is, wil het ook niet weten.:mexico:
groetne,
jeroen

Het is vnl de douanne op schiphol die er een PUIN BENDE van maken.
Die hebben dus vaak 2 weken de tijd nodig om de boel in te klaren.
En die Boeings maar landen met paketten ondertussen.

heel dat BTW en VAT gedoe moeten ze wereldwijd afschaffen! Tis bijna overal 19% (hier en daar uitzonderingen van 20%). Het bruto nationaal product en de belastinginkomsten worden er alleen maar mee opgekrikt. Imo is dit allemaal ooit bedacht om valuta verschillen te waarborgen en de eigen afzetmarkt te beschermen... Terwijl men zo oppert over (wereldwijde)vrije-marktwerking en dat hierdoor er meer concurentie ten gunste van consumenten zou ontstaan :stupid

Back