Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat hierboven was dus een antwoord op 154.
@Chinetti: de DX klank spreekt me niet aan, ik vind het te kil en schel. Ik wéét dat dat een veralgemening is, maar dat is niet verboden he.De dw8000 lijkt me leuk, de bit99 ook, maar die durven tegenwoordig inderdaad ook al buiten het budget vallen...

Ik heb gevonden dat hij een "random patch" functie heeft, dus dat is een heel goede start om op het apparaat zelf patches te maken. Vanavond eens wat demo's beluisteren. Ik ben benieuwd of dit nu is wat ik zoek! Want de "thin metallic sound" omschrijving doet me het ergste vrezen, terwijl de "moby strings" me het beste doet hopen...

Hij past dus wel ongeveer binnen budget. Maar is de AN1x geen pure VA? Of heeft hij nog extra functies die je niet in de klassieke analoogjes vindt (behalve polyfonie) die hem geschikt maken voor mooie pads en strings?
Dus mijn vraag is of een An1x meer geschikt is voor een grote variatie in pads en strings dan de gemiddelde analoog/VA.Spectrasonics Atmosphere.