idd lekker! had hem al gehoord.
Dus MIA hier op SF, is Stijn in "'t echt"?
ik verwacht al veel als ik de naam Stijn hoor omdat de 1e plaat echt ongelofelijk rockt. en live heb ik idd nog niet veel man gezien die mee kunnen (als je alleen speelt). Mss als je hier je uitdaging herhaalt van enkele jaren geleden dat er meer response komt!
Wanneer komen de tracks met de 303, en lukt het programmeren al? Daar ben ik als echte 303 liefhebber wel 1s naar benieuwd!
STIJN was al bezet dus heb ik gewoon m'n tweede naam "MIA" gebruikt.
Programeren lukt, maar de tracks laten nog even opp zich wachten. Live passeer ik weer ergens in Utrecht denk ik als het wat warmer wordt. I'll keeo you posted.
;-)
btw:
ik ben al jaren op zoek naar een nummer van Stijn en vindt het eig. nergens op plaat of cd! Ik heb Stijn met dit nummer leren kennen en is/was blijkbaar demo en nooit echt uitgebracht? Ik was onmiddelijk verkocht!
Steentjes (gooien?) - Stijn
is dit deze:
De CDR-oplage van destijds was vrij beperkt iets van een 800 in totaal ofzo.
IK wacht nog even met een "officiele" rerelease. Over een jaartje of 2 (dan is't 10 jaar geleden)
Zijn dat nou Kraftwerk samples? Zal wel want die zijn erg pittig om goed te proggen.
Maar zeker niet slecht echter vind ik die solo wel een beetje minder. Daar mis ik toch wel de electrofunk slides en bends. Maar misschien is die Gary Numan goes timbaland stijl wel de bedoeling.
En een dikke break met een variant op die beat zou ook niet verkeerd zijn. Ik mis een beetje de climax. Dat zou ook met beelden van je optreden, waar de zaal helemaal los gaat, goed de climax kunnen accentueren.
En je haar zo kort maakt het toch iets minder sleaze.
Niks gesampled van Kraftwerk.
Alles komt uit m'n eigen bakken.
Voor de gearfreaks onder jullie
JUNO 60 (voor die cheape solo)
TR 808 & MPC 2500 voor de beats
That's it.
Kwa mix is er wel wat meer aan de pas gekomen.
die snares waar Bazztaard het over heeft zijn niet gepitched maar door een reverb gegooid met wat extreme parameters.
Voor de rest een boel pedaaltjes alla Memoryman enzo...
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.