zolang Dave Smith geen open kaart speelt over die kutknoppen van hem, adviseer ik iedereen, hoax of niet, geen DSI te kopen, totdat er een fix, of op ze minst een verklaring komt van zijn kant op ze site...
Modellen die spiksplinternieuw uitgeleverd worden hebben soms al gare knoppen, maar de meeste krijgen er op den duur last van. Is al bekend vanaf de polyevolver keys serie. En we hebben daarna de MEK, Mopho nog gehad die gewoon hetzelfde euvel hebben. En dat nieuwe er al last van hebben is een teken dat ie die potmeters van een metershoge stapel afhaalt. En op deze wijze de consument met zijn ondernemersrisico opzadelt. Jammer. Op zon manier blijven er geen leuke synthbouwers over als ze het zelf zo verzieken voor zichzelf.
Ik heb na een aantal keren mailen, nog steeds geen respons van hem gehad over deze materie....Terwijl een paar jaar geleden je binnen een paar uur antwoord had...
Ik zou zeggen, wordt lid van de yahoogroup van de evolversynths en je zal verbaasd zijn van het aantal mensen met problemen.
Als hij het dan niet zegt, dan zeg ik het wel voor hem....
Ik heb gelukkig mijn PEK kunnen behandelen waardoor ie weer is zoals het hoort, maar ik vind het niet normaal.....ik weet wel dat dit soort praktijken microsoft veel geld heeft gekost toen ze wisten van die dvdspeler en die kraasen die ie maakte in de x360 en dat ze die gewoon zo hebben uitgebracht...
Doe met deze info wat je wilt, maar ik wou het toch effe gezegd hebben.