Dave Smith Instruments MOPHO Keys

Mde

Stamgast

Attachments

• Dave Smith Instruments MOPHO Keys.php.jpg
    Dave Smith Instruments MOPHO Keys.php.jpg
    55,2 KB · Bekeken: 74
Waarom staat dit op de voorpagina als het geeneens echt maar nep nieuws is????
Laten we wachten op de officiele release van DSI zelf.....

Dit is een erg onovertuigende nepperd. Onder de originele Mopho kun je met moeite 1 octaaf keys kwijt, laat staan 3 octaven en 2 wheels. Zelfs niet als je de knoppen over 2x de breedte verdeelt.

Al zou het me niks verbazen als er een Mopho keys komt. Naar ik begrijp is de standaard Mopho zeer populair (steeds in backorder als ik DSI mag geloven) en een versie met een (mini)keyboard en meer controls voor een goede prijs zou best een winnaar kunnen zijn.

Ik ben benieuwd :)

Guys, kom op! Ik heb het er nog bij gezet.... NEP! Leuke poging maar toch echt nep!

zolang Dave Smith geen open kaart speelt over die kutknoppen van hem, adviseer ik iedereen, hoax of niet, geen DSI te kopen, totdat er een fix, of op ze minst een verklaring komt van zijn kant op ze site...

Modellen die spiksplinternieuw uitgeleverd worden hebben soms al gare knoppen, maar de meeste krijgen er op den duur last van. Is al bekend vanaf de polyevolver keys serie. En we hebben daarna de MEK, Mopho nog gehad die gewoon hetzelfde euvel hebben. En dat nieuwe er al last van hebben is een teken dat ie die potmeters van een metershoge stapel afhaalt. En op deze wijze de consument met zijn ondernemersrisico opzadelt. Jammer. Op zon manier blijven er geen leuke synthbouwers over als ze het zelf zo verzieken voor zichzelf.

Ik heb na een aantal keren mailen, nog steeds geen respons van hem gehad over deze materie....Terwijl een paar jaar geleden je binnen een paar uur antwoord had...

Ik zou zeggen, wordt lid van de yahoogroup van de evolversynths en je zal verbaasd zijn van het aantal mensen met problemen.

Als hij het dan niet zegt, dan zeg ik het wel voor hem....

Ik heb gelukkig mijn PEK kunnen behandelen waardoor ie weer is zoals het hoort, maar ik vind het niet normaal.....ik weet wel dat dit soort praktijken microsoft veel geld heeft gekost toen ze wisten van die dvdspeler en die kraasen die ie maakte in de x360 en dat ze die gewoon zo hebben uitgebracht...

Doe met deze info wat je wilt, maar ik wou het toch effe gezegd hebben.

Ik kan niet anders dan het eens zijn met de hierboven geschreven post. Zo gooi je je "goede" naam ook nog eens te grabbel met dit soort praktijken, je kan me niet vertellen dat ze bij DSI hier nooit iets over gehoord of gelezen hebben dus is het een beetje frapant dat er nog steeds nieuwe DSI producten uitkomen met dezelfde k**encoders als een aantal apparaten geleden... Dat is gewoon de boel belazeren imho...

EDIT: Oh ja, OT... Lijkt mij ook een hoax verders

kutknoppen

Helaas moet ik me daar ook bij aansluiten. Ik ben een grote fan van de Dave Smith synths qua geluid en wat ze presteren voor hun prijs, maar dat hele akkefietje met de knoppen duurt veel te lang en wordt niet/slecht opgelost. Mijn Evolver en Mopho hebben geen problemen, maar mijn nieuw gekochte Prophet 08 helaas wel.

Nu is dat wel op te lossen met wat eigen onderhoud, maar het is geen stijl natuurlijk om nieuwe producten te verkopen met rotte knoppen, daarvan op de hoogte te zijn en er gewoon mee door gaan. Zoals iemand hierboven al zei, funest voor je reputatie.

Maak die dingen desnoods een paar tientjes duurder als dat nodig is. Een synth is een investering voor jaren, en ik ga er dan ook vanuit dat ze het over 5 of 10 jaar nog net zo goed doen als op de dag van aanschaf als er normaal mee omgegaan is.

Back