ik heb een vaag plan om m'n hele studio gebalanceerd te maken. wil zo'n 16 di's voor de inputs van m'n mengpaneel gooien. moet ook niet te gek duur worden en kwam de Palmer PAN03 tegen. heeft iemand die in gebruik in z'n studio en klinkt't een beetje?
ook meer hulp bij het omgooien naar een gebalanceerd aangesloten studio wordt erg gewaardeerd. heb er weinig sjoege van maar k heb behoorlijk veel last van brom van sommige apparaten en verschillende zwakke signalen dus hoop dat op deze manier de kop in te drukken/te verbeteren.
ook meer hulp bij het omgooien naar een gebalanceerd aangesloten studio wordt erg gewaardeerd. heb er weinig sjoege van maar k heb behoorlijk veel last van brom van sommige apparaten en verschillende zwakke signalen dus hoop dat op deze manier de kop in te drukken/te verbeteren.

kan in principe gebalanceerde signalen aan maar wordt nu ongebalanceerd gebruikt. ik stuur 2 soorten reverb aan (via 2 aux-outs) die ik wegens ruimtegebrek door 1 stereo-uitgang terug laat komen. doordat ik de aux-out flink open moet gooien (x2) gaat de stereo-out behoorlijk zoemen/brommen/hjissen whatever. is dus niet kapot maar gewoon optelsom van faktoren (incl oud maar tof mengpaneel).