casio cz cartidge

Status
Please reply by conversation.

jochemt

Ingeburgerd
Iemand nog een cartidge liggen om patches van mijn cz-101 op te slaan?

gr. jochem.

Hoi Chinetti, ik heb gezocht naar die pdf's. Maar zover ik kan zien is dat alleen om de bestaande cartridge ruimte te verdubbelen. cz101 gebruikt maar de helft van de geheugen banken itt de andere cz-ers.
Als je een beter pdf hebt, zie ik die graag. Ik ben niet bang voor wat soldeer werk.

PS, heb de cz-101 gekocht mede naar aanleiding van jouw reviews :-)

Owjee, dan hoop ik niet dat ik teveel heb gezegd ;) Ik ben ook vaak negatief over de CZ, vanwege het batterij probleem, het gebrek aan sysex en het tekort aan geheugen.

Maar goed, ik weet zeker dat ik dat artikeltje op m'n computer had maar ik kan het maar niet vinden, dus ik vrees het ergste... Het artikel kwam van de Casiology website, maar die bestaat al een tijdje niet meer... Sorry voor de dode mus...

Ik denk sowieso dat midi-ox uitzoeken je beste alternatief is. Hopelijk heb je daarbij wat aan de Casio Guidebook for Midi (die is al leuk genoeg vanwege de grappige tekeningetjes)

Thanks voor de link, zal er binnenkort eens naar kijken.
Er vliegen nog wel regelmatig cz cartridges over ebay. Alleen denk sommigen nog dat ze er op kunnen rentenieren.

Ik vond het verder vooral een mooi klinkend apparaat, die je makkelijk weer door kan verkopen als het niet bevalt. De negatieve aspecten geven hem wel wat karakter ;-)

Status
Please reply by conversation.
Back