• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Te koop] OB-12

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

henkeys

Stamgast
Okee, in het kader van de opruiming....
De Oberheim OB-12 heb ik te koop staan.
Het blauwe monster, 12 stemmig, veel schuiven en knoppen, lekker groot display.
Verkeert in prima staat.
Richtprijs 625 Euro.

En een plaatje erbij om het geheel te visualiseren......

Attachments

• ob12_side_sm.jpg
    ob12_side_sm.jpg
    13,6 KB · Bekeken: 76
Cool opzich zou ik hem wel willen hebben ben je mischien geintresseerd in een nieuwe pc ? of een ipaq 3580 met alles erbij of ..... een basstation keys met bijbetaling :)

Hmmzzz ik laat het je snel weten want ik vind het een hele boeiende machine ;) hij is ook zo mooi blauw :D maaruh is ie geschikt voor trance produktie,s ?

Tuurlijk is ie daar geschikt voor

Tuurlijk is ie daar geschikt voor

Kwestie van hoe je patched.
Even beetje energie instoppen dus. En vervolgens genieten van het resultaat.

Am*dam ?? Sneek zul je bedoelen.....
Ik ben niet zo'n voorstander van verzenden via de post.
Het zweet breekt me uit bij het idee dat ik de ob-12 overhandig aan zo'n dikke harry
van de tpg.....
En een keer laten stuiteren wordt ie niet frisser van.

Tis op zich een mooi prijsje Sander, dus je zou kunnen overwegen om er even heen te rijden. Of openbaar vervoer mocht je geen auto hebben. Zo heb ik voor m'n Nordrack3 een trip naar Hengelo afgelegd. Geen dag spijt van gehad.

Overigens vond ik het wel wat vreemd dat je hem wil hebben, terwijl je vraagd of hij geschikt is voor een bepaalde stijl. Heb je hem al eens in het echt gehoord?

Nee ik heb hem nog nooit echt gehoord alleen de demo,s ... maar als ie niet bevalt gebruik ik hem gewoon als master keyboard :) ....... maar ehmzz sneek is wel erg ver weg wil je opsturen echt niet overwegen ? :S ik bedoel anders is het ook niet de moeite .... :(

Hmm....
Verzekering is alleen mogelijk tegen wegraken, en niet tegen het defect raken....
Ik moet wel even uitzoeken wat het dan gaat kosten. Hij is nogal zwaar.
Je krijgt zsm bericht van de verzendkosten.

Dat een OB12 nu ook vintage is want hij wordt duurder ipv goedkoper naargelang de ouderdom:W

En nu hup de deur uit. Werk aan de winkel ;)

Nou nou, korte tenen?:W
Sander wilde hem toch hebben. Stuur je de OB toch naar hem op.

Mocht je er weinig mee willen doen, dan verkoop je hem toch voor 525 eurootjes. Verlies je 75 euro. Een half jaartje huren had je meer gekost. De OB-12 is nu eenmaal niet werelds meest geliefde synthesizer.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back