• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop - Moog Minimoog Model-d plus...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

RobM

Nieuwkomer
Wegens het niet langer uitvoeren van mijn hobbie biedt ik hierbij, snik, mijn originele Minimoog Model-d plus Moog Ribbon Controller Model 1150 te koop aan.

Pefect apparaat welke alleen in huis en studio gebruikt is!

Vraagprijs Euro 1.050,00

Die Leo, stort zich als een torenvalk op een arm muisje wat zijn kop even boven het gras uit laat komen :D :D :D

Grrr... zeg niet dat je nooit geluk hebt Leo
*kijkt naar zijn mp4*

Hoeveel mini's heb je nu al? :D

Re: huh ?

Re: huh ?

Origineel geplaatst door Henri/etgin303
:erm: ik heb er niet veel verstand van... maar uhhh... is dat niet een beetje erg duur ?? ;)

Nee. Integendeel.

Origineel geplaatst door mikeandrews
Die Leo, stort zich als een torenvalk op een arm muisje wat zijn kop even boven het gras uit laat komen :D :D :D

Volgens mij waren er al wat vreemde vogels voor mij, was ik alleen de eerste die het in het zicht deed.
Ik heb trouwens nog geen antwoord hoor, dus eh...

Enneh.. over geluk gesproken, had ik jullie al verteld dat ik twee weken terug 400 euro naar een duitse junk heb overgemaakt, die mij echt de synth niet gaat opsturen? (Zoals een vriend van me zei: "Je koopt toch ook altijd een straatkrant van die gasten? Nou heb je er gewoon 200 tegelijk gekocht.")

Re: Re: huh ?

Re: Re: huh ?

Origineel geplaatst door Pim
Nee. Integendeel.

Zeg Pim, als jij naar de Dierenwinkel van Jiskefet kijkt, denk je dan ook dat er allemaal echte dieren in die dozen zitten? Volgens mij was Henri niet helemaal serieus hoor.

Origineel geplaatst door Leo
Enneh.. over geluk gesproken, had ik jullie al verteld dat ik twee weken terug 400 euro naar een duitse junk heb overgemaakt, die mij echt de synth niet gaat opsturen? (Zoals een vriend van me zei: "Je koopt toch ook altijd een straatkrant van die gasten? Nou heb je er gewoon 200 tegelijk gekocht.")

"Hallo, ich bin Junk... Synth kaufen? 400 Euro's bitte, und schnell!!!" :confused:

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
"Hallo, ich bin Junk... Synth kaufen? 400 Euro's bitte, und schnell!!!" :confused:

Nee joh, over de post. Vaak gaat het goed, soms gaat het mis. Meest vervelende is dat ik het vertrouwen een beetje kwijt ben. Hoop dat het terugkomt.

Origineel geplaatst door Henri/etgin303
bloedserieus was ik...8o)

ja dat dacht k al, ben je meestal wel hè?
wie is trouwens dat rooie neusje op je foto? als ik wat te veel op heb, kan ik daar behoorlijk opgewonden van raken.
dan lijk ik net zo'n moderator met 12 units a100

Verkocht

Verkocht

Beste allen,

Whauw, heb ik even een koopie op het Web gezet! Ik heb het geweten ook want mijn mailbox zit vol met reacties. Derhalve doe ik jullie allen even gezamenlijk deze update.

Omdat ik er geen spelletje van wil maken heb ik uit alle reacties er één opgebeld en daarmee afgesproken dat hij/zij hedenavond mijn troeteltje komt ophalen. Ik ga er vanuit dat ze dus na vanavond in handen van een nieuwe gelukkige freak komt. Mocht er om wat voor reden een kink in de kabel komen dan zal ik kontakt opnemen met de tweede gegadigde.

Ik dank jullie alle voor de reactie en veel SynthFun

Groetjes
Rob

ps. 1 Ze heeft geen Midi
ps. 2 Ze is echt in prima onbeschadigde staat
ps. 3 Ze is niet degene van mijn plaatje
ps. 4 Ze mocht bekeken/bespeeld worden
ps. 5 Het was geen geintje

Nou ben ik toch wel erg benieuwd wie die ene is, want ik zou heel graag een ribbon controller willen hebben (en een minimoog eigenlijk ook wel, maar ja, je kan niet alles hebben).

Enneh.. laten we hopen dat deze geweldige synth voor deze geweldige prijs bij een liefhebber terecht is gekomen en niet bij de een of andere sjacheraar! ;-)

Origineel geplaatst door Leo
Nou ben ik toch wel erg benieuwd wie die ene is, want ik zou heel graag een ribbon controller willen hebben (en een minimoog eigenlijk ook wel, maar ja, je kan niet alles hebben).

last van een gespleten persoonlijkheid? ;)

op dezelfde dag wil je zowel een minimoog kopen alswel verkopen ;) hoe zit dat?

Olaf

Origineel geplaatst door olafmol
last van een gespleten persoonlijkheid? ;)

op dezelfde dag wil je zowel een minimoog kopen alswel verkopen ;) hoe zit dat?

Olaf

Omdat Leo een sjacheraar is misschien??? :frons: :engel:

er zit nog wel wat tussen geestelijk gezond en een gespleten persoonlijkheid. er is zeker sprake van storing tussen de oren, maar een gespleten persoonlijkheid heb ik (nog) niet. eerlijk gezegd twijfel ik zeer sterk de laatste dagen. er komt gewoon te weinig uit, hoewel de apparaten die ik nu heb, het wel zijn voor mij.
ik heb het al eerder gezegd, ik zit hier in een zeer klein kamertje. helemaal scheeft omdat er tegenwoordig een schildersezel achter me staat, en daarvoor staat weer een schilderskruk, maar daar staat weer een mmicromoog op.
bewuest of onbewust, maar zo kom ik nergens echt aan toe. nou ja.

en om toe te willen slaan als je een minimoog ziet voor 1050, hoef je geen sjacheraar te zijn. of ben jij er ook zo een die niet bukt als ie 1000 euro op straat ziet liggen?!
een ding weet ik (bijna) zeker: ik ben in ieder geval geen huichelaar.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back