reaktor en SX

Hazes

Vind ik leuk
Ik heb sinds kort Reaktor. Dit wil ik als VST gebruiken in SX. Wanneer ik een ensemble wil laden in reaktor in SX geeft Cubase een foutmelding. Wat zou ik verkeerd gedaan hebben? Of ligt dit ergens anders aan? Standalone werkt Reaktor wel goed.

Reaktor 3 en verder is berucht om z'n errors in SX/SL dus het afwachten is[ net zoals ikke] op R4. in april waarschijnlijk.

Mij mij in SL gaan de windows door elkaar heen lopen en rare popup's verschijnen..

maar die foutmelding zou ie toch niet moeten geven dacht ik.. is het wel een goed ensemble..?

heb gewoon een standaard ensemble gebruikt die meegeleverd is. Dit zuigt dus big time :( Komt er dus eigenlijk op neer dat ik reaktor nu dus niet goed kan gebruiken. 't is dat ik een nette goedopgevoede jongen ben, anders had ik hier even wat krachttermen neergezet.

je bent niet de enige.. geen wonder dat de update naar R4 gratis is.
:) maar het inlezen van de ensemble moet t wel gewoon doen dus misschien staan er wat VST instellingen verkeerd? zoek ook eens in de reaktor forums van NI.

Heb net de update naar 3.05 geïnstalleerd. Werkt voorals nog goed..... en nu maar duimen

Ik draai ook SX en Reaktor 3.05 en heb nog geen problemen gehad dus.......

Back