Ik heb al meerdere filmpjes gezien en Dave Smith ontwerpt wel degelijk z'n eigen synths. Z'n bedrijf is nou niet zo groot dat hij dat door andere kan laten doen. Z'n medewerkers zullen waarschijnlijk op 2 handen te tellen zijn. Neemt niet weg dat hij het natuurlijk voor de centen doet. Je gaat niet synths maken omdat je een stel nerds blij wil maken. Daarbij had hij ook wat aan die knoppen kunnen doen. Als je synths met knoppen verkoopt die binnen een jaar na aankoop al van waardes verspringen, vind ik toch ook niet kunnen.
Hé? Synths zelf in elkaar zetten kan ik (nog) niet, met bv. Reaktor, maar wat is daar dan nerd aan?
Als je de logica van synths doorhebt, kun je toch vette sounds maken.
Weet niet of aan knopjes draaien en dergelijke bij presets,
jezelf mag aanrekenen van een eigen, orginele sound, maar daar kun je al orgineel mee zijn lijkt me.
En mocht je de opbouw van synths doorhebben, wat me toch wel redelijk basic lijkt,
als je een tijdje bezig bent met het ontwikkelen van tracks, kun je zelf vast wel synths bouwen zonder daar uren mee bezig te zijn.
In ieder geval de weg naar veel doorhebben en erg orgineel komen. Dat is wat ik er van denk, ghehe.
Nja, misschien doel jij puur op het feit dat de synths niet erg 'uitgebreid' zijn en leuk voor nu?
Hoe zit dat dan met andere synths, als je niet in de toekomst kan kijken?
Weet niet hoe dat dan zit, ben benieuwd..