apparatuur met zelfde naam als een synth?

fuse

Gepokt en gemazeld
Nu heb ik 2 apparaten wat wel erg op synths lijken.

Een Quad 303 is op zich nog wel niet zo bijzonder.
Maar een Kenwood DX-7.

dx7v2.jpg

Nou ja zeg!

Hebben jullie ook van die rare apparaten?

Last edited by a moderator:
ATC

ATC

- De ATC-1 (van Studio Electronics) is ook erg bekend in de luchtvaart-industrie.. als "Air Traffic Controller".
- De term MPC kom je overal tegen (is zelfs ooit door Microsoft gebruikt als benaming voor de Multimedia PC)
- De SU-700 is naast een "sampler" van Yamaha ook een versterker van Technics
- Honda heeft een heel aardig sportwagentje met de naam S-2000

Origineel geplaatst door mono-poly
ik kijk altijd om 3 over 3 op de klok
Ik ook, om exact 3:03 (als ik dan nog wakker ben) kijk ik op de klok en verschijnt er even een glimlach op m'n gezicht. M'n telefoon nummer begint trouwens met 303 en daarna 261, wat tevens het nummer is van m'n masterkeyboard (Evolution MK-261)

Of een Voyager?

Wat dat nou ook een van die ontplofte space shuttle's? Of moet die nog ontploffen?

Over die spaceshuttles gesproken. Wat d88 we van de discovery??? OOk synth en spaceshuttle. Of de Alesis Andromeda. Het wel bekende andromeda stelsel (M31 voor de kenners)

Het wiel me ook op dat er behoorlijk wat andere dingen SD1 heten. Tis niet alleen meer die mooie synth van ensoniq.

Origineel geplaatst door fuse
Of een Voyager?

Wat dat nou ook een van die ontplofte space shuttle's? Of moet die nog ontploffen?

de voyager 1 en 2 zijn die ruimtesondes die langs de grote planeten vlogen (jupiter, saturnus, neptunus, uranus) en nu ergens aan de rand van het zonnestelsel zijn

Oh en de M1 is niet slechts een vette synth van Korg voor housepianos en orgeltjes....neen! Het is ook HET geweer waarmee de Amerikane Europa hebben bevrijd (de M1 Garand). Heb er zelf trouwens wel eens mee geschoten en het is (voor de liefhebbers) een puik stuk schietgereedschap.

Zo zijn er natuurlijk nog veel meer:

Chrysler voyager
Boeing 727
Peugeot 307

maarja.. dit zijn natuurlijk geen dingen die ik in mijn bezit heb ;)

Origineel geplaatst door bazziman
Oh en de M1 is niet slechts een vette synth van Korg voor housepianos en orgeltjes....neen! Het is ook HET geweer waarmee de Amerikane Europa hebben bevrijd (de M1 Garand). Heb er zelf trouwens wel eens mee geschoten en het is (voor de liefhebbers) een puik stuk schietgereedschap.

...en dan is er nog de M One van TC Electronic ;)

Origineel geplaatst door Vizion
...en dan is er nog de M One van TC Electronic ;)

Q kijkt naar zijn Alesis monitoren

Back