apparatuur met zelfde naam als een synth?

Van de Juno en Jupiter weet ik het niet, maar de Saturnus is idd wel een raket en volgens mij zijn het alledrie figuren uit de mythologie, vervolgens hebben ze daar planeten, raketten en synths naar vernoemd...

...even mijn encyclopedie van de mythologie erbij gepakt:

"Iuno of Juno, ouditalische licht- of maangodin, tevens beschermgodin van de vrouw, huwelijk en geboorte, geldt als een dochter van Saturnus en een zuster en teven gemalin van de oppergod Jupiter (bij de Grieken Zeus)

graag gedaan... ;)

Ik vind twee synths met dezelfde naam pas irritant..

Doepfer A100 en Hammond A100

Oberheim Matrix

images

Oberheim Xpander

images

Arp 2600

images

Access Virus

images

Wat ik ook altijd leuk vind is om op marktplaats.nl hele goedkope Jupiters tegen te komen om er vervolgens achter te komen dat het dan om een TROMPET gaat :D

Jupiter is geen raket. Enkel een planeet (en de grootste ook nog eens). Juno dito. Tis enkel een god. Geen raket. De enige benamingen van raketten:
Saturn V (oa. gebruikt voor de mensen naar de maan)
Gemini

ow hehe. Bedenk me dus net dat Gemini ook wat is :D

en wie ken het niet; de waldorf salade

Attachments

• r3663cd79.jpg
    r3663cd79.jpg
    10,3 KB · Bekeken: 94
Damn, die salade van jou ziet er eerder uit als een hoopie kots na een avondje uitgaan en overmatig drankgebruik! Brrr... Salade zie ik overigens niet als "apparatuur". :D

En dan uiteraard nog mijn bijdrage. Aanschouw de Nord(-Bloc). Niet rood maar blauw. en voor meer van dieze apparatuur van het merk Nord klikt gij hier op. :halleluja

Attachments

• acfd58.jpg
    acfd58.jpg
    4,4 KB · Bekeken: 98
je hebt dus een Suzuki SX-500 die ook bekend is als de Korg EX-800 of de SIEL DK-80 ofzoiets
en er is een Yamaha SX-500 , en waar je het van suzuki zeker van zou verwachten is het dus bij Yamaha wel een motor .. nouja sneeuwscooter dan

.. en was de EX-800 niet ook een printer van epson ?

en monopoly is een spelletje

MS10?

The minesweeper MS 10 was blown up and scuttled at the Royal Dockyard on August 29th.

Raised September 6th and placed on land. Returned to water on October 11th.

In German service 1943-1945.

MS 10 was found in Flensburg after the war, and re-entered Danish service on June 18th, 1945.

Served in the Danish navy until 1956.

Dit is wel erg kewl natuurlijk

Attachments

• 06d-01-20-034.jpg
    06d-01-20-034.jpg
    41,2 KB · Bekeken: 96
De europa upgrade voor de jupiter: Europa is een zon die rond de planeet Jupiter draait. Maar volgens mij is dat gewoon toeval, in het japans zullen die planeten wel heel anders heten :D

Origineel geplaatst door spdk
Europa is een zon die rond de planeet Jupiter draait.

zullen we daar maar een maan van maken. Zonnen draaien niet om planeten, manen wel. Twee zonnen in ons zonnestelsel lijkt me sowieso wat heet :)
Europa is trouwens ook weer een naam uit de mythologie. Net zoals alle andere namen van de planeten (en waarschijnlijk ook de manen) van ons zonnestelsel.

Wat weet jij er nou van, ben je wel eens op je juptier geweest dan? Ik weet zeker dat het een zon is :D

Back