[trance] Audio Scum - Naamloos

metatron

Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Weer een nieuwe trancer.

De brug had misschien iets langer gekunt maar voor de rest ben ik wel tevreden. Ben erg beniuwd wat jullie der van vinden.

Hij is gemaakt in Cubase met oa. de Ti, Vanguard en de Andromeda.

Als iemand nog een goede titel heeft, hij is welkome.

Attachments

• Audio Scum - Naamloos 1.mp3
    8,4 MB · Bekeken: 80
Ik vind het allemaal best grappig klinken. In ieder geval, het intro dan. De melodie weet mij echt totaal niet te boeien. Sound is wel lekker, maar gaat veel te lang door. Sommige sounds zijn ook goed gekozen, maar ik heb het gevoel alsof alle sounds gesidechained zijn en ik 7:22 lang hetzelfde hoor. Verder zit er rond 5:50 een loopje scheef. Ook een puntje is je artiestennaam "audio scum" denk ik eerder aan een hardcore plaat dan een trance plaat...

Succes iig.

wel lekker, 2 dingen vallen op:
1. sidechained white noise zit erg HARD en DROOG in de mix, mag wel een spaceverb onder
2. ik mis iedere vorm van stuwing in het laag en hoor op de laptop de kick al geeneens meer.

Ik vind het niet slecht maar ook raakt het me niet... maar goed bezig in ieder geval!

Van al die sidechaining wordt ik duizelig. :D
En de mix klinkt alsof alles elkaar in de weg zit.

Bedankt voor de feedback mannen, heb de mix een klein beetje aangepast. De kick iets meer hoog gegeven hier en daar wat meer/minder rev. en zo.
Dat die melo iets te lang doorgaat heb je gelijk in maar kon er niet zo snel iets beters voor verzinnen.

Fuse, je hebt het er over dat geluiden elkaar erg in de weg staan. Ik probeer hier altijd op te letten door hoog/laag weg te halen uit geluiden iendien niet nodig. Waar zo ik nog meer op kunnen letten om geluiden beter bij elkaar te laten passen?

Dat Audio Scum komt nog uit de HC periode, moet idd. nog ees een goede naam verzinnen voor trance muziek. Audio Scum schrikt wel af voor trance.

De volgende word lekker happy...

Attachments

• Audio Scum - Naamloos 2.mp3
    8,4 MB · Bekeken: 77
Laatst gewijzigd:
Hey metatron,

Niet slecht alleen vind ik de sidechain wel heel erg naar voren komen. Misschien extra stringpartij ofzo? Minder cheesy melo zou ikzelf maken, tenzij je deze wat tweaked ofzo (delay, reverb etc)

Sowieso kan de mix zelf ook wat beter, maar neem aan dat nog wel komt (kick valt in het niet etc)

Succes!!!

Bedankt voor je feeback ARAICH. :okdan:

Aan de mix word nog gewerkt idd. ben hem nu wel even zat dat nummer maar komt goed.

haha, geen dank :biertje:

Maarre, als je je eigen track zat bent, dan ben je zelf toch niet helemaal tevreden met het resultaat (tenminste, dat is bij mij zo). M'n laatste track die ik gemaakt heb (zie m'n myspace), daar heb ik heel veel vertrouwen in :)

op 4:07 zou ik de beat weg halen en daar een nieuwe melodie introduceren....
later kan je weer verder gaan met dit thema....

nu is net iets te langdradig ihmo...

succes!

Gaat lekker, veel potentie voor een goede spitssplaat :) maar 4.14 gaat ie mis, daar kakt ie ipv los.

Back