Scubamaster
Ouwe rot
Hoi, hallo, dag, hey, hola:
Ik heb hier een Soundmaster SR-88 drumcomputer liggen die gereserveerd was door een forum lid.
Ik heb de machine voor verkoop gecheckt en die werkt niet. Ik begrijp er niks van. Ik heb een adapter ingeschakeld aangepast natuurlijk aan 6 volts. Ook met 4 nieuwe batterijen reageert hij niet :confused: .
Tips?
Ik heb hier een Soundmaster SR-88 drumcomputer liggen die gereserveerd was door een forum lid.
Ik heb de machine voor verkoop gecheckt en die werkt niet. Ik begrijp er niks van. Ik heb een adapter ingeschakeld aangepast natuurlijk aan 6 volts. Ook met 4 nieuwe batterijen reageert hij niet :confused: .
Tips?

&
veroorzaken zulke situaties.

)rookte elke dag een pak zware shag leeg. Ik mis het niet eens meer. Ik vond het zowiezo een stomme verslaving. Je steekt je geld in de brand en je word er nix van. Nu rook ik alleen waterpijp(hash) als ik aan het musiceren ben. Van het geld wat ik heb uit gespaard heb ik leuke FX en instrumenten kunnen kopen. Maar ik ben wel een groot tegenstander van het rookverbod in cafes en concert ruimtes, in restorants vind ik het niet erg. En ook die zeikstralen van stivoro mogen ze van mij op de(verdwijnende) noordpool dumpen. Samen met van die gefrustreerde ex-rokers, die opeens fel anti rook zijn. Terwijl ze de jaren ervoor er lekker aan hebben mee gedaan. Dat vind ik van die hypocriete zielepoten. Gr. en stop met roken als je er genoeg ruggegraat voor heb. Zoniet vooral niet proberen. Mijn vrouw is tegelijk met mij gestopt, maar toen was het opeens een stuk minder leuk om getouwd(