vanrippestein
Ingeburgerd
Dag mensen,
Ik ben nieuw hier. Via google kwam ik al redelijk vaak uit hierzo, dus ik dacht: laat ik ook maar is een accountje aanmaken.
Zelf ben ik al langere tijd met reason aan de slag. En nu wil ik intuitiever werken (en daarnaast vind ik een overdaad aan knoppen gewoon heel tof). Dus nu maak ik mijn beats extern. Ik heb:
Drums:
-TR-505
-TR-626
-Electribe MK1
effects:
- mini Kaos Pad (voornamelijk voor het sample pitch&loop gedeelte)
- Boss Rod-10 (gitaar, distortion module voor over de 505)
- (misschien binnenkorten een line6pod of v-amp2 om mijn drums mee op te blazen) --> tips iemand?
en een XEnyX 1202FX mixer om dat alles te mixen en op mijn pc op te nemen. Geen aansturende software zoals cubase ofzo. Ik hou het voorloopig hier maar ff bij.
Mijn muziek:
www.myspace.com/steinvanrippestein
Tips/tricks/reacties zijn welkom... En tot overal op dit forum dus!
Ik ben nieuw hier. Via google kwam ik al redelijk vaak uit hierzo, dus ik dacht: laat ik ook maar is een accountje aanmaken.
Zelf ben ik al langere tijd met reason aan de slag. En nu wil ik intuitiever werken (en daarnaast vind ik een overdaad aan knoppen gewoon heel tof). Dus nu maak ik mijn beats extern. Ik heb:
Drums:
-TR-505
-TR-626
-Electribe MK1
effects:
- mini Kaos Pad (voornamelijk voor het sample pitch&loop gedeelte)
- Boss Rod-10 (gitaar, distortion module voor over de 505)
- (misschien binnenkorten een line6pod of v-amp2 om mijn drums mee op te blazen) --> tips iemand?
en een XEnyX 1202FX mixer om dat alles te mixen en op mijn pc op te nemen. Geen aansturende software zoals cubase ofzo. Ik hou het voorloopig hier maar ff bij.
Mijn muziek:
www.myspace.com/steinvanrippestein
Tips/tricks/reacties zijn welkom... En tot overal op dit forum dus!