Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gut, kon die Bob Moog weer eens niet z'n viltstift in z'n zak houden? Die heeft heel wat synths en graphic equalizers ondergekladderd.QUOTE]
Jaloers?![]()

toch een probleempje met mijn Multimoog.
Als je de Filtermode switch in Tone zet moet het filter gaan oscilleren. Hij doet dit bij mijn niet altijd.
Het lijkt erop dat het filter niet meer helemaal in orde is.
Iemand een idee waar ik mijn Multimoog het beste na kan laten kijken?
Ben de kersverse eigenaar van een hele fijne Multimoogen ik heb ff een vraag ontrent dit antieke apparaatje.
Weet iemand of die witte 'slide switch knoppen' nog ergens te verkrijgen zijn? Ik mis er drie (zie foto).

Die kapjes zijn echt moeilijk te verkrijgen..das wel balen...en ik heb jouw Multi zien gaan op Ebay.de bij TBS toch???.....Als ie defect is snel in de mail klimmen. Breng hem naar Twiki in Den Bosch...en stuur TBS de rekening...
nee joh, dan wel, dan niet? vast de schakelaar die een beetje hulp nodig heeft.
werkt het als je de schakelaar eens lekker 5 minutem heen en weer schuift?
resoneert het filter wel gewoon boven 3kwart reso open? (als het dus niet de geluidsbron is, maar gewoon)
namaak kapjes zijn bij chipsforbrains te vinden, maar net iets te wit en net iets te groot.
origineel wordt lastig.
je mag de mijne wel overnemen, van de micro moog die ik te koop heb, maar dan wel alle 7. of beter nog, koop mijn micromoog, haal de kapjes eraf en verkoop m door
wat is je eerste indruk van de multi?